תוצאות תחרות האיגלואים!

|
היי חברים!
הנה הגיע הפוסט שכולנו חיכינו לו בקוצר רוח והוא תוצאות תחרות האיגלואים!
אז אני אתחיל בזה שהיה ממש קשה להחליט על 5 האיגלואים שיפורסמו כאן בבלוג, כי כולם היו פשוט מדהימים. אני לא רוצה לפגוע או להעליב אף אחד ובטוחה שכל אחד עשה את מה שהוא יכול ומבחינתי זה מספיק ותמיד יהיו עוד הזדמנויות, אז כל הכבוד! D:
לסיום ההקדמה הזו, אני מזכירה שיפורסמו כאן 5 המקומות הראשונים שזכו.... מוכנים?

האיגלו שזכה במקום החמישי הוא....
האיגלו של שלו מדהים בצורה מפחידה ביותר! ניתן לראות את הקישוטים המפחידים והאיגלו האדום המדהים. אהבתי במיוחד את הגולגולת הענקית מהקומה השניה. כל הכבוד על זכייתך במקום #5!

האיגלו שזכה במקום הרביעי הוא....

אני חייבת להודות שהסתכלתי על האיגלו ופשוט נבהלתי! האיגלו פשוט מעולה. רואים שמאוד השקעת בכניסה המדהימה שעשית לו, ובכל הקישוטים המפחידים. דרך אגב, תלבושת מלחיצה במיוחד (במובן הטוב כמובן). כל הכבוד על זכיתך במקום #4!

האיגלו שזכה במקום השלישי הוא....

אין ספק שבמבט הראשון באיגלו הזה רואים איגלו מלחיץ. ההשקעה פה פשוט מדהימה! אהבתי מאוד את הפינה הקטנה לערפדים וגם את מעורת הדלעות. האיגלו שבחרת ממש מחמיא לרהיטים וגורם לי ממש להיכנס לאווירה. כל הכבוד על זכיתך במקום #3!

האיגלו שזכה במקום השני הוא....

איזה איגלו מדהים!!! העיצוב שלו ממש יפה, הרהיטים כל כך מתאימים, אין מילים. מפחיד בצורה משגעת. רואים שהשתדלת מאוד והשקעת המון. אהבתי מאוד את הרעיון לעשות קבר מוקף שביל זהב. אין ספק שהאיגלו הזה ראוי למקום השני ואף יותר מכך. כל הכבוד על זכיתך במקום ה#2!

ולסיום, האיגלו שזכה במקום הראשון הוא...

וואו, וואו ועוד וואו! האיגלו הזה ממש מזוויע ומחריד בצורה הכי מדהימה שיכולה להיות! הרעיון של להכניס באיגלו את הפחדים שלנו, כמו הרברט, מתמטיקה, רוחות ומדפים הוא רעיון מעולה ומקורי במיוחד. אהבתי מאוד את השימוש הכל כך נכון ברהיטים האלו. אני לא חושבת שיש פריט אחד שהייתי מוותרת עליו כאן. במילה אחת, מושלם! כל הכבוד על זכיתך במקום #1!

כל הכבוד לזוכים ולזוכות!
איזה איגלו הכי אהבתם?
הגיבו את דעתכם!

3 תגובות:

  1. חחח :) המון תודה :) :)) שמחה שאהבת!

    השבמחק
  2. אחלה איגלויים זה הבלוג הכי שווה

    השבמחק
  3. יש הצלחתי הייתה לי הרגשה שאני אפסיד

    השבמחק