יום 5 | PH-בוט!

|
היי כולם!
אני ממש מצטערת שאני מאחרת ביום, אבל הנה אני כאן במדריך המלא לPH-בוט! אני מאוד עסוקה בימים אלו, ובכל זאת מנסה להדביק את הקצב ואני מקווה שתסלחו לי (;
אז את הרובוט של מאמנת הפאפלים תמצאו במבצרי השלג!
הרובוט שלה כמו כל הרובוטים לא מפסיק להשתגע!

לחצו על הרובוט ומיד מאמנת הפאפלים תסביר לכם שהפחד הכי גדול שלה הוא כל מה שקשור לחייזרים וכמובן עבמ"ים. את העב"ם נמצא כמובן ליד טלסקופ המשקיף אל החלל, אותו נמצא בקומה השניה של המגדלור.

חזרו עם העב"ם אל מאמנת הפאפלים שם תתבקשו להרכיב את מסלול החשמל של הרובוט שלה מחדש על ידי סיבוב הצינורות למצב המשלים:

ולסיום, שני הפרסים שתקבלו הם:
- בובת עב"ם כפריט יד לכולם
- מסיכת PH-בוט למנויים בלבד

זה הכל! מקווה שעזרתי!
ובקשר לתחרות האיגלואים... אני מבטיחה שהתוצאות יגעו בקרוב וסליחה על העיקוב! 

מה דעתכם על PH-בוט?
הגיבו את דעתכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: