שלב ראשון בתחרות המנהלים!- ההצבעה סגורה!

|
שלום לכולם!
השלב הראשון התחיל!
שימו לב! כתבו בתגובות למטה שני מתמודדים שאתם רוצים שיהיו מנהלים בבלוג ושאתם חושבים שהם טובים!
אז המתמודדים הם: ליאור (liorbl), ארטי (erty16), דניאל (Daniel135), טל (tttal123), תקועי (tkui321), לורה (chaerushki), עילי (HRUIH), רום (suns5894).

אלה הפרטים שהם כתבו בתגובות בשלב "הצגת המועמדות":
  1. ליאור

    שם: ליאור
    שם פינגווין: liorbl
    ממבר: כן 
    איימל: liorbl.bar.lev@gmail.com
    בלוג: http://liorbl.blogspot.co.il
    מתנסה: מתנסה בקלאב פינגווין
    תאריך יצירת הפינגווין: לא יודע 
    ואפשר להיות גם מעצב ?


  2. ארטי
    שם - ארטי ( 16 ) 
    שם פינגוויןם - Erty16 
    מנוי - כן 
    מייל : erty16penguin@gmail.com
    בלוג - CCP - http://catavimcp.blogspot.co.il
    מתנסה ... - כן :) 
    תאריך יצרירת הפינגייון 22.1.11 .. 



  3. דניאל 
    שם: דניאל
    שם פינגווין: Daniel135
    ממבר: כן
    בלוג שלי: http://club1221.blogspot.co.il
    מתנסה: אני קצת וותיק, אני בן 112
    תאריך היצירה: יריד 2012
    אני מעצב טוב, כותב נהדר ומה לא?

  4. tttal123 
     שם: טל
     שם פינגווין: tttal123
     בלוג שלי:http://storyintheclub.blogspot.co.il/
     מתנסה: פעם היה לי שחקנית ותיקה ושכחתי את הסיסמה :( עכשיו אני איזה שנה בק"פ
     תאריך היצירה: מממ... בערך במסיבה ששקע כל האי ב- 2011 נראה לי:-\



  5. תקועי
    שם : תקועי לא לגלות תאמיתי שלי
    שם פינגווין : tkui321
    ממבר : כן
    בלוג : http://clubpenguin12321.blog
    מתנסה : כן
    תאריך יצירת הפינגווין : לא זוכר
  6.             לורה
                שם: לורה
                שם הפינגווין: chaerushki
                אני ממבר
               בלוג פינגווין בלוג
               אני מתנסת
               אני בקלאב יותר משנה

  7. עילי
    שם: עילי
    שם פינגווין: HRUIH
    אני ממברנה
    בלוג: כיף בקלאב פינגווין
    מתנסה מאוד!
    אני בקלאב פינגווין שנתיים ושני שליש!- שנתיים ו8 חודשים!

    רום
    שם: רום
    שם הפינגווין: suns5894
    לא ממבר
    אימייל: mefoorsamimhf@gmail.com
    מתנסה בבלוגים: כן
    מתנסה בק"פ: כן
    התחלתי לשחק ב- 2008 עם פינגווין אחר אבל פרצו לי אליו, והפינגווין הנוכחי שלי רשום כבר שנתיים וחצי!

אז קדימה! תצביעו ותשפיעו! 
כללי ההצבעה- להצביע לשני מתמודדים בלבד!
המתמודדים אינם יכולים להצביע!

בתודה,
      נועה,אור ולילי, צוות הבלוג! :)
ההצבעה סגורה!

52 תגובות:

  1. התגובות האנונימיות לא התקבלו עד שתראו לי מי אתם בפרופיל גוגל פלוס אז דדי למלאת את הדף!

    השבמחק
  2. :( אסור לי לגלות מי אני, ואין לי גוגל פלוס ואני ממש רוצה להצביע.... מה לעשות?

    השבמחק
  3. יש לך אימייל? אם כן כתבי אותו

    השבמחק
    תשובות
    1. לא :( טוב לא משנה... פשוט אני לא אצביע.. וחבל :(

      מחק
  4. טוב נועה תצביעי בבקשה ומקסימום אם זה לא ילך אז אאלץ למחוק את התגובה

    השבמחק
  5. המשיכו להצביע בינתיים
    ארטי- 3
    לורה- 3

    השבמחק
  6. תמשיכו להצביע כי אלה התוצאות:

    (גם אני מנהל בבלוג לא משתתף בתחרות)

    ארטי - 4
    לורה - 3
    טל - 1


    להמשיך להצביע, כי זה ישפיע!

    השבמחק
  7. שלום לכולם!
    על עקב האירועים שקרו עם רום מסתבר שהייתה לו תקלה אינטרנטית והוא לא היה
    יכול להירשם לתחרות.
    ברצוני לשאול אם תרצו במקרה לשנות את דעתכם בנוגע לרום
    במקום מישהו?‬
    אם כן, אשמח שתכתבו תגובה חדשה :)

    בתודה מראש, נועה!

    השבמחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  9. בבקשה תצביעו גם לי !!

    השבמחק
  10. אוקיי שימו לב לתוצאות הסופיות עד עכשיו-
    ארטי- 4
    לורה- 2
    טל- 1
    רום- 1
    נ.ב. בהצלחה לכל שאר המתמודדים!

    השבמחק
  11. תקועי ורום
    בהצלחה לכולם

    השבמחק
    תשובות
    1. יונתן אתה מציל אותי ברמות תודה אתהה מלך ! :)

      מחק
  12. אפשר עוד הצבעות קיבלתי רק אחד בבקשה מכולם !

    השבמחק
  13. אני קבלתי 0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ביי לכולם!!! עוד מישהו אחד שמעצבן אותי היום נחסם לחודששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  14. תודהה רה סופסופ אתה ראשוןןן DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

    השבמחק
  15. התוצאות-
    ארטי- 4
    לורה- 2
    רום- 2
    תקועי- 1
    טל- 1
    עילי- 1
    ליאור- 1
    נ.ב. בהצלחה לכל המתמודדים!

    השבמחק
  16. תודההההההההההההההההההההההההההה :)))))))))))))))))

    השבמחק
  17. התוצאות-
    ארטי- 4
    לורה- 2
    רום- 2
    עילי- 2
    ליאור- 2
    תקועי- 1
    טל- 1
    נ.ב. בהצלחה לכל המתמודדים!

    השבמחק
  18. רום ולורה

    השבמחק
  19. עודד מישהו מצביע לי?

    השבמחק
  20. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  21. ירון אומר לי ולדניאל! (כבר 4 לי!!

    השבמחק
  22. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  23. דיי לי באף תחרות לא מצביאים! :'(

    השבמחק
  24. אןף!, אני קיבלתי 0!!!!!!!!!!!
    אני מעוצבן מאוד מכולם!
    עוד מיונתן ומעומר! ":((((((((!!!!!!!!!!
    אני לא רוצה לראות יותר את ההצבעות האלו!

    השבמחק
  25. תודה לילי! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    השבמחק
  26. התוצאות שאף מנהל לא כותב-
    עילי- 4
    ארטי- 4
    לורה- 2
    רום- 2
    ליאור- 2
    דניאל- 2
    תקועי- 1
    טל- 1
    נ.ב. בהצלחה לכל המתמודדים!

    (של לילי לא שם כי היא מנהלת)

    השבמחק
  27. התוצאות שאף מנהל לא כותב-
    עילי- 4
    ארטי- 4
    לורה- 2
    רום- 2
    ליאור- 2
    דניאל- 2
    תקועי- 1
    טל- 2
    נ.ב. בהצלחה לכל המתמודדים!

    (של לילי לא שם כי היא מנהלת)

    השבמחק
  28. עוד חבר שלי אומר לי לכתוב!: עילי ותקועי!

    השבמחק
  29. התוצאות שאף מנהל לא כותב-
    עילי- 5
    ארטי- 4
    לורה- 2
    רום- 2
    ליאור- 2
    דניאל- 2
    תקועי- 2
    טל- 2
    נ.ב. בהצלחה לכל המתמודדים!

    (של לילי לא שם כי היא מנהלת)

    השבמחק
  30. עילי וקלאב פינגווין

    השבמחק
  31. עילי וקלאב פינגווין

    השבמחק
  32. (גאי אי אפשר להצביע שתי פעמים)

    השבמחק
  33. עילי שלום,
    ברצוני להודיע כי ההצבעה של עילי כן נחשבת!
    לכל השאר התוצאות הסופיות של שלב א' לתחרות המנהלים ואין להצביע יותר!
    עילי- 5
    ארטי- 4
    דניאל- 2
    לורה- 2
    רום- 2
    ליאור- 2
    טל- 2
    תקועי- 1
    ואלה שעולים לשלב 2 הם...... טל, ליאור, רום, לורה, דניאל, עילי וארטי!
    השלב הבא מתפרסם כעת!
    תודה לכל המצביעים!
    נועה אור ולילי, צוות הבלוג :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תקועי tkui לא נורא!! תמיד יש את הפעם, הבאה :)

      מחק
  34. לא אין כל הזמן אני לא זוכה ! :'(

    השבמחק