השלב השני של תחרות המנהלים! - לא ניתן לשלוח יותר!

|
שלום לכולם!

זהו פוסט דביק! העבירו למטה, כדי לגלות פוסטים חדשים!
העולים לשלב זה הם: טל, ליאור, רום, לורה, דניאל, עילי וארטי!
אז כל הכבוד להם!
תקועי- אם אתה רואה את זה אז אנו מצטערים אבל אתה מודח :(
אבל בכל זאת כל הכבוד על נסיונך להתנדב! ותודה רבה!

לכל המתמודדים הנה ההוראות לשלב הבא:

לכתוב פוסט על הנושא "קטלוג הבגדים החדש"  ואנחנו צוות הבלוג (לילי, נועה ואור) נחליט על 
העולים לשלב הבא בעזרת הפוסט‬‬!
את הפוסט שלחו לי למייל: mm.mogobe@gmail.com
הנה תמונה של הקטלוג למקרה שמישהו לא יודע:

הפוסט צריך להיות עם הנסתרים והעמודים שבו.
אם יש בעייה תכנית תוכלו לכתוב לי כאן בתגובות כאן למטה או למייל שלי, שפורסם למעלה :)

שימו ♥! תאריך הגשת הפוסטים הוא 12.1.13 בשעה 18:00 !
-מי שלא יגיש, יפסל מהתחרות!-
לא ניתן לשלוח יותר את הפוסטים

בתודה,
     נועה,אור ולילי, צוות הבלוג!

2 תגובות:

  1. תשובות
    1. סליחה, אבל יש לי בלוג משלי אני עובדת על 5 דפים וגם שאר צוות הבלוג.
      אני לא בטוחה שנספיק.
      צוות הבלוג: דוד, רום, אני ושר,
      למקרה שמישהו במהם בתחרות המנהלים אני רוצה שתדעי שזה מונע ממנו לכתוב פוסטים בפינגווין בלוג..!

      את לא חייבת לפרסם אבל לפחות תראי ואם תהיה מחוברת במייל תפני אליי

      מחק