מסך פתיחה חדש- היורשים!

|
שלום לכל הפינגווינים!
אז היום תיגמר מסיבת האופנה, שברובה לא הספקתי להיות ולהתחרות ולכן גם לא עדכנתי בבלוג במשך תקופתה. אז ממש בקרוב, עוד פחות משבוע, תגיע לק"פ מסיבה מ-ד-ה-י-מ-ה הלא היא מסיבת היורשים!! המסיבה מבוססת על הסרט החדש שיצא ביום האחרון של החופש הגדול האחרון (בישראל). המסיבה תתקיים בין התאריכים 17 לספטמבר ועד ל-30 לחודש. אז הנה מסך הפתיחה החדש D:

סרט היורשים הוא סרט מדהים של דיסני בכיכובם של קמרון בויס (מהסדרה ג'סי), בובו סטיוארט (דמדומים), סופיה קארסון, והשחקנית האהובה עלי- דאב קמרון (ליב ומאדי, קלאוד 9) D: את העלילה אני לא אגלה לכם כדי לא להרוס למי שטרם ראה (: סרט מאוד מומלץ לצפייה! ניתן לראות את הסרט בשידורים חוזרים מידי יום חמישי בערב בערוץ דיסני.

כבר צפיתם בסרט? מה אתם אומרים?
הגיבו את דעתכם!

3 תגובות:

  1. ראיתי את הסרט, אהבתי אותו אבל נמאס לי ממסיבות ההשתלטות האלה!
    אם מסיבת נובמבר גם תהיה השתלטות, (אוקטובר זה הלואין ודצמבר זה כריסמס) אני אפרוש מהקלאב סופית!
    נ.ב. בובו סטיוארט שיחק גם באקס מן- העתיד שהיה.

    השבמחק
  2. אני לא הייתי בשום מסיבת השתלטות אז אני לא יודעת אבל אני מתה על היורשים
    ואני מתה על דאב קמרון(מאל ביורשים) השירים שלה שיחקה בליב ומאדי והיא מושלמת
    קיצר אני לא יודעת אם היא שווה מחכה לתגובות...
    נ.ב ידעתם שהיא התחתנה עם דיגי ששיחק בליב ומאדי

    השבמחק
  3. היורשים זה סרט מעולה והשחקנית האהובה עלי היא גם דאב קמרון

    השבמחק