החדרים במסיבה

|
שלום לכל הפינגווינים!
אז לכבוד המסיבה החדשה הקימו שלושה חדרים נחמדים!
אוניברסיטת אורדון:

פנים האוניברסיטה:

אי היורשים:

אז הייתי שמחה להביע את דעתי על המסיבה הזאת:
מכירים את שרה אפריל? יש לה בלוגר אמירקאי מאוד פופולארי על קלאב פינגווין. יוצא לי לקרוא הרבה מהפוסטים שלה, אבל היא בן אדם מאוד ביקורתי- שתמיד מחפש מה שרע, מה שמקולקל, ומה שהורס ואפילו יהרוס בעתיד. באחד הפוסטים האחרונים שלה על מסיבת היורשים היא רשמה: "מי שקורא הרבה את הפוסטים שלי, יודע שאני לא מעריצה של מסיבות הסרטים. והפעם מסיבת היורשים היא פשוט פרסומת ורק פרסומת". לרוב לא יוצא לי להסכים לדעות שלה, אבל הפעם היא צודקת במליון אחוז. זו מסיבה חסרת פואנטה עם פשוט כלום לעשות. הצפיה שלי ממש לא תאמה למה שאני רואה עכשיו. אחת המסיבות הגרועות של ק"פ אם לא הכי. ואני מקווה מאוד שלא יצא לי לחוות עוד אחת כזו.

*החלטתי לפצות אתכם בגלל המסיבה ובקרוב אוציא דף חדש בבלוג! הדף יהיה דף שהמון מכם ביקשו ממני לעשות (או יותר נכון להחזיר), תוכלו לנחש איזה דף זה?*

מה דעתכם? מסכימים איתי?
הגיבו את דעתכם כאן!

5 תגובות:

  1. את תירגום העיתונים ואתה מזה צודק וגם היא זה המסיבה הכי מעפנה שהייתי באה בקלאב פינגווין אי פעם ויש לקלאב פינגווין גם כמה מסיבות טובות כמו מסיבת העתיד או מלון הפפלים הרדוף או מסיבת הפירטים או המבוך או פסטיבל הפאי אבל זה פירסומת הם אפילו לא קישתו את כל העולם של קלאב פינגווין מזה הדבר הזה. אולי הם עושים משהוא מעפן אבל הם יעשו בסוף משהוא מגניב מה אתה אומר אולי זו הצגה אשמח אם תענה לי.

    השבמחק
  2. תקשיבו גיליתי משהוא מדהים הם עושים מסיבה קטנה ומעפנה ביגלל שהם רוצים להפתיע במסיבת ליל קדושים ענקית ושמעתי שמועה שתיהיה מסיבת EPF בנובמבר אז הם משקיעים ולוקח להם זמן אז הם מעכבים אותך קצת ואז בום מסיבה מדהימה שרה אפריל ידעה את זה צריך לברר ליפני שמפרסמים.

    השבמחק
  3. תקשיב יש גם מסיבת פירטים במיגדלור

    השבמחק
  4. גם אני חושבת שזאת מסיבה מאוד גרועה... למזלנו המסיבה של היורשים היא די קצרה למי ששם לב,
    עם היא הייתה רגילה אז היא הייתה אמורה להמשיך גם לתחילת החודש הבא...
    אני שמאתי שליל כל הקדושים עומד להיות ענק!
    אני כבר כל כך רוצה לראות את ליל כל הקדושים! (ליל כל הקדושים זאת המסיבה האהובה עלי :)

    השבמחק
  5. קלאב פינגוין אדיר

    השבמחק