דף הקודים נפתח!

|
שלום לכם!!
בקרוב מאוד נגיע ל80,000 כניסות, איזו התרגשות!
אז זוכרים שכתבתי בפוסטים הקודמים על דף חדש שעומד להגיע לבלוג, 
ונתתי רמז שזה דף שבעצם יחזור ולא יהיה חדש?
אז למי שתהה- זהו דף הקודים!!
אז שלא כמו פעם, נשתדל לעדכן אותו פעמים רבות, בנוסף בקרוב יפתחו שני המדריכים על דף הקודים (הסבר בדף עצמו). בדף הקודים תוכלו למצוא מאות קודים לפריטים, רהיטים, מטבעות ואפילו אביזרים לפאפל!
את הדף תוכלו למצוא בסרגל הצידי על יד דף "סוכן חשאי".
מאוד נשמח שתגיבו מה דעתכם על הדף כיוון שהשקענו בו רבות D:
עדכון: מדריך הכנסת הקודים כבר נפתח! בדקו אותו בדף הקודים

בנוסף, לא לשכוח להמשיך להצביע לנבחרי ק"פ ישראל 2015!!
הסקרים נסגרים בסוף החודש, מהרו!
בינתיים הצביעו כבר המון אנשים ויש לכל קטגוריה יותר מ-40 הצבעות!

מה אתם אומרים על דף הקודים?
הגיבו לנו בדף!

2 תגובות:

  1. אני ממש שמחה שהחזרת את הקודים :), האמת אני חושבת עם לפתוח בלוג כאן גם... גם של קלאב פינגווין אבל לא כמו שלך, ורציתי לדעת עם כדאי לי :) אני ישמח עם תעני לי

    השבמחק
    תשובות
    1. כדאי מאוד ואוכל אפילו לעזור! צור\צרי איתי קשר במייל mm.mogobe@gmail.com

      מחק