פרויקט מטבעות לשינוי 2014!

|
שלום לכל הפינגווינים!
אז בטח שמתם לב, שכמעט בכל מקום בחג קיימים מן כדים עם כסף, הם קראים "Coins For Change" או בעברית, מטבעות לשינוי
אז תחילה-
מהו פרויקט מטבעות לשינוי?
פרויקט מטבעות לשינוי הוא בעצם פרויקט המתקיים מדי שנה בקלאב פינגווין בעת חג המולד. פרויקט זה הוא בעצם פרויקט התרמה בו לוקחים את הכסף שאנו מרויחים בק"פ, ולפי המשחק הכל קורה גם כך במציאות! כאשר אנו הפינגווינים מתרימים סכום מסוים ומגיעים יחדיו לנקודה כלשהי, לוקחים את כל הכסף הזה ו"מחליפים" אותו לכסף שקלאב פינגווין הרויחו במהלך השנה למטרת פרויקטים כמו בנית בתי ספר, חידוש יערות, בניית בתים לאנשים במצוקה, ועוד המון המון התרמות שמתחלפות מדי שנה! זה פרויקט מדהים מדהים שבא ממקום טוב כל-כך. כי הרי כשנותנים עזרה אין מה שיכול להיות יותר טוב מזה!

כיצד מתרימים?
כמו שהזכרתי בהתחלה, ישנם המון כדי כסף שממוקמים בכל קלאב פינגווין. הנה דוגמא לכמה כדים:


אז כשתמצאו כד (לא קשה לפספס), לחצו עליו, ויפיע לכם מסך כזה:


למטה (בתוית הזהב) תוכלו לבחור איזה סכום תתרמו לפי מספר המטבעות שיש לפינגווין שלכם. כל כמה שניות המספרים מתחלפים והמד כסף בצד עולה!

פרויקט 1: מגרשי המשחקים- פרויקט זה עוסק בבניית מקומות בטוחים כמו מקלטים, ממדים במדינות: אנגליה, ארה"ב, אפגאניסטן, וארגנטינה, בהם יש חוסר במקומות בטוחים. (בישראל יש המונים כאלה, כפי שאתם זוכרים מהקיץ האחרון).

פרויקט 2: שמירה על בעלי החיים- חידוש ובנית מקומות מגורים של 10 זנים של בעלי חיים שונים, מקולומביה ועד רוסיה! (כמעט בכל העולם).

פרויקט 3: ספריות- פרויקט שעוסק בפיתוח ספריות כדי לעזור לאנשים ללמוד לקרוא ולכתוב במקומות באין בתי ספר, כמו באתיופיה והרפובליקה הדמוקרטית של קונגו (מדינה באפריקה).

פרויקט 4: בתי ספר- פרויקט רביעי ואחרון, הפרויקט הגדול ביותר שיעשה שינוי גדול באמת! פרויקט שיביא חינוך סיני (החינוך הטוב בעולם) אל אקוודור (מדינה בעלת חינוך לא טוב).

זה הכל! ומקווה שתתרמו כמה שיותר! תזכרו שמטבע במשחק, יכול לשנות עולם שלם!! 

מה אתם אומרים על הפרויקט?
כמה תרמתם עד כה?
הגיבו את דעתכם כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: