קטלוג בגדים לחג המולד!

|
היי!! ממש ממש סליחה שפחות יוצא לי לעדכן (: אני באמת מנסה כמה שיותר! 
אבל בחג המולד אשקיע מאוד ואשתדל להיות פעילה.
אז כמה הצצות לחג המולד בקרוב יועלו אל הבלוג (:

אבל את הפוסט הזה אני אקדיש לקטלוג הבגדים החורפי לכבוד החג!
בעמוד הראשון ישנם רקעים חדשים:
- רקע פתיתי שלג
- רקע עצי החג 
- רקע על יד עץ החג
- רקע על ההר בשמיים תכולים 
את כולם כבר רכשתי, ואתם?


בעמוד השני יש לוקים חורפיים מדהימים לבן ולבת! הם קצת דומים לאלה של השנה הקודמת, אבל הם מדהימים למי שלא הספיק לרכוש אותם בשנה שעברה D:


על יד הבגדים יש זוג גרבים שממש מתאימות לחג. נורא חמוד!! אני מקווה שגם השנה בזמן החג יגיעו תלבושות החג האמיתיות בקטלוג מיוחד.


בהמשך יש תחפושת אייל וכובע מנורה סגול (: הוא ממש מצחיק!


וכמובן, המעיל הפרוותי שכולם חיכו לו! הוא יצא לפני כמה שנים בחג המולד בצבע כחול עם נעלים תואמות. אך הפעם הוא בגווני סגול-ורוד עם זוג נעלים תואמות.


בהמשך יש עוד תלבושות חורף לבנים ולבנות. כשחלק מהם נראו בשנים קודמות. אך כמו שהזכרתי לפני כן, שווה לקנות למי שעוד לא רכש!



ולבסוף, מיוחד לחג הזה, בגדי החג המסורתיים! אלה הם בגדים שבדרך כלל ניתן לקנות בעת חג המולד ולא לפניו. השנה החליטו לתת לנו לטעום מהבגדים היפים לפני האירוע הגדול! 
ולא לשכוח את תחפושת העץ, שבקרוב ייצא הוראות בול מפורטות עליה (:



קטלוג ארוך ומושקע ביותר! אני חושבת שחג המולד היא התקופה והאירוע בו 
משקיעים את המירב בקלאב פינגווין. 
בקרוב בבלוג: עוד המון הצצות, לוקים חדשים, פרק חדש של "המסע אל מרינה" , עיצוב לבלוג, ועוד המון המון הפתעות (: אז תשארו איתנו!

מה אתם אומרים על הקטלוג? 
מחכים כבר לחג?
הגיבו את דעתכם כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: