חג הניבתן הגיע!

|
שלום לכולם!! איזו התרגשות!
חג הניבתן (או חג המולד) הגיע לקלאב פינגווין!!!
אני ממש שמחה שזה סוף סוף הגיע ואני הולכת ממש להשקיע בבלוג בחג הזה, אז תשארו מעודכנים D:
טוב... גם אתם לא יכולים כבר לחכות? אז בואו נתחיל!


כשנכנסים לקלאב פינגווין, הניבתן שלנו מגיע ומספר לנו קצת על החג: פרויקט מטבעות לשינוי, וכדומה.
הוא ייתן לכם את יהלום פאפל הקרח!



הכנסו אל היהלום (בפינה הימנים של המסך) ויפיע לכם המסך הבא-



אז המסך כמו בכל מסיבה, מחולק לימים. כל יום הוא ישגר אותכם אל מקום אחר. בחג הזה, כל יום הוא ישגר אותכם למשימות שכשמסיימים כל אחת מהן נתרמים 500 מטבעות לפרויקט מטבעות לשינוי, ובנוסף מקבלים פרסים יומיים!
אז לחצו על "Go There" 



המשימה הראשונה 1#
אז למשימה הראשונה תשוגרו ליער שמעוצב כביכול לעץ חג המולד הענקי! 
כל שעליכם לעשות זה לירות כדורים על העץ, במקומות מסוימים.

 

אין לי הגדרה מדויקת היכן עליכם לירות, אבל זה אמור להיות על יד קישוט השרשרואת בקירוב.
הערה: הכוונה בלירות זה זריקת כדור שלג, במקש t\א במקלדת וכיוון עם העכבר, או בסרגל הכלים שלכם.


בסופו של דבר, העץ יראה כך:


כשתסיימו את המשימה, תקבלו את הפרס! ואל תשכחו לקחת גם את הפרס מימין D: מבאס קצת שחלק מהפרסים הם למנויים בלבד, אבל אני מנוייה D:



איזה חג מדהים! ואל תדאגו, זה ממש לא הסוף (:
אני אפילו חושבת לעשות מסיבה או משהו אחר מטעם הבלוג (הצצה בלעדית רק לכם!)

מה דעתכם על החג?
התלהבתם ממנו? 
הגיבו את דעתכם כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: