המדריך השלם לפאפלים!

|
שלום לכל הפינגווינים!
אחרי הרבה עבודה, הצלחתי לסיים בשבילכם את המדריך השלם לפאפלים! השתדלתי לחלק את המדריך לחלקים כדי שיהיה לכם יותר קל למצוא בדיוק את התשובה לשאלות שאתם מחפשים. אז בואו נתחיל!
------------------------------------------------------------------------------

מהו פאפל וכיצד ניתן לאמץ אחד?
כהתחלה, הפאפלים הם חיות מחמד פרוויתיות וקטנות אשר נמצאות בקלאב פינגווין כבר משנת 2005. ניתן לאמץ פאפל, לטפל בו, לדאוג לו, ולטייל איתו. עם השנים מגיעים עוד ועוד פאפלים לקלאב פינגווין המיוחדים מכלל הפאפלים האחרים. פאפלים הם חוויה בפני עצמה וחלק בלתי נפרד מקלאב פינגווין! 
כדי לאמץ פאפל תצטרכו להיכנס למפה ומשם אל הכיכר:

לאחר שהגעתם לכיכר, הכנסו לחנות הפאפלים שמשמאל:
בחנות הפאפלים לחצו על הביתן הקטן בו נמצאים המון פאפלים:

במידה ואתם לא מנויים תוכלו לקנות רק את הפאפל האדום או הפאפל הכחול, שלדעתי גם הם מדהימים. מנויים יכולים לרכוש כל פאפל שנמצא בחנות וכמובן פאפלים מיוחדים שמגיעים בחגים בלבד כמו: פאפל רוח, פאפל איש שלג וכ'ו. מחיר הפאפלים הוא 400 מטבעות. בחרו פאפל ולחו על "Adopt":

ולשלב האחרון, בחרו לפאפל שלכם שם!

שמות מומלצים: 
איינשטיין- Einstein, פלאפי- Flufy, לולו- Lulu, הפי- Happy ,מינט- Mint, סקיטלס- Skittles, רוזי- Rosie, בלאקי- Blacky, ספרקי- Sparky, זיגי- Ziggy, סנואי- Snowy, מופי- Moffy, סקיפ- Skip
*אני קראתי לשלי סקיטלס D: איך תקראו לשלכם?

כל הכבוד! רכשתם פאפל! עם הפאפל מגיע גם תעודה, חמישה חטיפי O, ותפוח אחד! הפאפל שלכם יחכה לכם באיגלו תמיד כאשר תשחררו אותו. וזה הכל, רכשתם לכם פאפל משלכם. כעת מוטלת עליכם אחריות לדאוג לו ולטפל בו לפי הצורך. בהצלחה! 

כיצד אני מטפל בפאפל שלי?
כאשר תלחצו על הפאפל שלכם במצב טיול או משוחרר יופיע מסך הצרכים שלו. למטה תמצאו גם את כפתור האפשרות לטייל או לשחרר אותו, ובכפתור השני את האפשרות לטפל בו. לחצו על האפשרות לטפל בו.

אז בעצם לפי מד הצרכים של הפאפל (נמצא גם במצב טיפול) תוכלו לדעת האם הוא רעב, משועמם, מלוכלך או עייף. במצב הטיפול ניתן לדאוג לכל הדברים הללו:


ירוק: רעב- כאשר מד הרעב נמוך סימן שהפאפל רעב ושצריך להביא לו אוכל על מנת שהמד יעלה. כדי להביא לפאפל אוכל לחצו על הכפתור הירוק המסומן וגררו אליו איזה אוכל שתרצו. מומלץ להאכיל את הפאפלים במאכלים בריאים או במאכלים שהם אוהבים על מנת שהמד יעלה כמה שיותר. אוכל ניתן למצוא בקטלוג הפאפלים הנמצא בחנות או במצב טיפול.
צהוב: כיף- כשמד הכיף נמוך תצטרכו לתת לפאפל משחק. את המשחקים תמצאו בקטלוג הנמצא בחנות או במצב טיפול. לכל פאפל יש משחק ייחודי משלו. כל משחק שייך לפאפל אחד בלבד ולכן שימו לב שאתם קונים את המשחק לפאפל הנכון! 
סגול: ניקיון- מד הניקיון כולל אמבטיה וטיפוח השיער. אם הפאפל שלכם זקוק לניקיון בחרו את אחת מהאפשרויות הללו וגררו אותו אליו. מומלץ להשתמש באמבטיה כאשר מד הניקיון נמוך מאוד.
כחול: עייפות- כשהפאפל שלכם עייף לחצו על הכפתור המסומן בכחול וגררו אליו את אפשרות השינה. 
אדום: ביגוד- בקגוריה זו אין מד מסוים אלה שהיא נועדה לתת לפאפל שלכם לוק וסטייל משלו. לפאפלים תוכלו לקנות כובעים בלבד הנמצאים גם הם בקטלוג. הלבישו את הפאפל שלכם איך שאתם אוהבים!

*המד אף פעם לא יתמלא לכם עד הסוף בפעם אחת ולכן כל פעולה צריכה להיעשות כמה
פעמים כדי להגיע למצב מלא.
*לכל פאפל יש מאכל אהוב (לחצו כאן) שמעלה לו את המד יותר מהשאר.

אם מידי פעם אתם מתעצלים לטפל בפאפל, יש לי בשבילכם שני פתרונות!
1. להוסיף רהיטים לפאפל באיגלו שלכם- ניתן למצוא רהיטים מיוחדים בקטלוג הפאפלים שנמצא בחנות או במצב טיפול בפאפל. במצב בו הפאפל מתהלך בחופשיות באיגלו, הוא גם יוכל לדאוג לעצמו אם תשימו רהיטים מיוחדים בשבילו. לדוגמא: מכונה שמנקה אותו, או עריסה למנוחה. יש המון רהיטים שמתאימים לכל הקטגוריות! עצבו לפאפל שלכם פינה קטנה במיוחד בשבילו באיגלו שלכם.
2. לשים את הפאפל בחצר- בתוך האיגלו שלכם מצד ימין יש סימן של שער שם נמצאת החצר הפרטית שלכם. במידה ותשימו שם את הפאפל שלכם המד שלו לא ירד ולא יעלה, מה שישמור עליו בריא ושלם! כדי לשים את הפאפל שלכם בחצר לחצו עליו במצב חופשי ולאחר מכן על החץ. אם תרצו תוכלו להחזיר אותו לאיגלו שלכם אחר כך.

יש כל כך הרבה דברים לעשות אם הפאפל שלכם... עולם ומלואו! תמיד כיף לבלות איתם ולטייל איתם לכל מיני מקומות.. אין כמו פאפלים!

מהו סימן הפאפל שבסרגל הכלים?
כשאנחנו מטיילים עם הפאפל שלנו תמיד מופיע לנו ציור שלו בסרגל הכלים התחתון. מהו הסימן הזה? כשתלחצו עליו תראו המון כפתורים. ששת הכפתורים העליונים יגרמו לפאפל שלכם לעשות פעלולים מדהימים!!
- סימן הלב יגרום לפאפל לחבק אתכם
- סימן שלושת הקווים יגרום לו לילל
- סימן החץ הקצר יגרום לו לקפוץ
- סימן החץ עם הפאפל הכחול יגרום לו לעמוד על הראש
- סימן החץ המעוגל יגרום לו להתגלגל מצד לצד
- סימן החץ שלידו יגרום לו לעשות קפיצה סיבובית! 
מדהים לא? על סימן שק הכסף יפורט יותר בהמשך.

אז חוץ מכל הטריקים המדהימים האלה, הפאפל שלכם גם ירקוד איתכם, ילך אתכם לכל מקום ויעשה הכל כדי להיות אתכם. כדי לטייל עם הפאפל לחצו על סימן הקולר במצב חופשי באיגלו או בחצר. לכל פאפל יש אופי משלו שנראה בכל פעולה שהוא עושה. הצהוב למשל הוא הפאפל המוכשר והיצירתי, החום הוא הפאפל החכם, הכתום הוא הטיפשון, הסגול הוא המפונק והשחור הוא האדיש. כמובן שיש עוד המון! איזה פאפל הכי מתאים לאופי שלכם? אני חושבת שאני מתאימה לפאפל הצהוב (:

מעבר לכל מה שהזכרתי עד עכשיו, תוכלו גם לטפל ולבלות עם הפאפל שלכם בפארק הפאפלים ומלון הפאפלים!! יש אטרקציות מדהימות לטיפול וגם סתם להנאה במקומות האלה. לדוגמא: קומת ספא במלון הפאפלים, או את מתקן האומגה בפארק!

מהי חפירת אוצרות+טיפים לחפירה
לקוח מתוך הטיפ "כיצד לחסוך בכסף?"
חפירת אוצרות זו השיטה הפשוטה והנוחה ביותר להשיג כסף ופריטים. כל שצריך לעשות הוא ללכת עם הפאפל שלכם לכל מקום שאתם הולכים אליו בקלאב פינגווין. אם אין לכם את סימן זכוכית המגדלת אל תנסו לחפש אוצר בכל קלאב פינגווין, כי הסיכוי שתמצאו מאוד קטן. נסו למצוא אותו בספונטניות תוך כדי הליכה, או שאתם סתם עומדים. ניתן גם ללחוץ בסרגל על כפתור הפאפל ולאחר מכן על שק הזהב (חכו כמה דקות עד שתוכלו ללחוץ עליו שנית). לעיתים הפאפל ימצא פריטים ולעיתים כסף. סכום הכסף הגבוה ביותר שניתן להשיג הוא 200 מטבעות.

שאלות נפוצות 
האם ניתן להחזיר פאפל שקניתי?
התשובה היא שלא ניתן להחזיר פאפל לאחר שקניתם אותו. במידה והפאפל מפריע לכם מומלץ לשים אותו בחצר ולא באיגלו.

האם פאפל יכול למות?
במידה ולא תטפלו בפאפל למשך תקופה ארוכה כשהוא נמצא באיגלו שלכם ייתכן והוא יברח מביתיכם ולא תהיה לכם אחריות עליו יותר אך הפאפל לא ימות.

כיצד ניתן למנוע בריחה?
כמו שהזכרתי לפני כן, מומלץ לשים רהיטים באיגלו שיוכל גם לטפל בעצמו במצב חופשי. בנוסף ניתן לשים אותו בחצר שלכם שם המד שלו לא ישתנה בכלל.
------------------------------------------------------------------------------
זהו! מקווה שעזרתי!
אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לשאול כאן בתגובות!
אז מה הפאפל האהוב עליכם?
הגיבו את דעתכם כאן!

3 תגובות:

  1. אני לא מנוי ויש לי גם פאפל דביבון פאפל וורוד ירוק וגם צהוב וגם פאפל ירוק

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון! לא הזכרתי שום דבר על יער הפאפלים. אולי בקרוב אוסיף על כך. תודה שאמרת!

      מחק
  2. האמת שאפשר להחזיר פאפל אבל רק פאפלים לא מיוחדים שקונים בחנות (לא כולל את הפאפל כלב/ חתול) צריך ללחוץ בסרגל על המדליה ואז יש כפתור של פאפל עם איקס אדום ואחרי שלוחצים עליו אפשר להחזיר אותו לחנות.

    השבמחק