מסיבת נינג'ות השלג!

|

שלום לכולם! מסיבת נינג'ות השלג התחילה! ואיתה עוד מלאמלא
פוסטים חדשים!
אז במשך המסיבה אנחנו נפרסם עוד ועוד פוסטים :)
תזכרו להיכנס כל יום לראות מה חדש :)



הצצה למסיבת נינג'ות השלג- חלק 1- לחצו כאן 

הצצה למסיבת נינג'ות השלג- חלק 2- לחצו כאן 

הצצה למסיבת נינג'ות השלג- חלק 3- לחצו כאן 

הצצה למסיבת נינג'ות השלג- חלק 4- לחצו כאן 

הצצה לבגדים שיהיו- לחצו כאן


מסך בית חדש- לחצו כאן
שעות למציאת סנסאי!- לחצו כאן
הרקע החדש של סנסאי- לחצו כאן
מפגש קארד ג'יטסו שלג!- לחצו כאן
סמיילים חדשים- לחצו כאן
החדרים שהשתנו- לחצו כאן
הודעת מסך הכניסה- לחצו כאן
הודעת מסך הכניסה (מפורט קצת יותר)- לחצו כאן
בולי נינג'ות השלג- (בקרוב)

טבלת פריטים:

15 תגובות:

  1. שלום אפשר בבקשה לקבל את הקובץ הפונט שכתבתם איתו שזה פוסט דביק לפונט קוראים אפרסק עם אפשר לקבל אותו אשמח כדי ליצור איתי קשר דברו איתי במייל nevo.levin@gmail.com

    השבמחק
  2. אני מצטערת אני לא נותנת פונטים סורי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נו בבקשה נעשה החלפות יש לי המון פונטים שהיו
      בתשלום

      מחק
  3. אני מנהל הבלוג "המדריך לקלאב פינגווין" והייתי רוצה שתפרסמו את הבלוג שלי ברשימת הבלוגים שלכם.

    השבמחק
  4. אין בעיות אנחנו נפרסם אותו מיד !

    השבמחק
  5. תן לי קישור לבלוג שלך

    השבמחק
  6. מיד נכניס אותו למומלצים שלנו! :) אובכן הוא באמת ראוי להיות מומלץ! :) בלוג מהמם יש לך ! :)

    השבמחק
  7. תודה רבה!
    גם אני אפרסם אתכם

    השבמחק