קטלוג המסיבה!- מסיבת המפלצות!

|
שלום לכל הפינגווינים!
עם מסיבת המפלצות, כמובן הגיע קטלוג המסיבה!
הנה הוא:

הסברים-

עיגול אדום- מספר נקודות הפחד שעולה לקנות את התחפושת, כל המוצרים הם למנויים מלבד כובע החייזר הכחול- שהוא לא למנויים והוא לכולכם!
לכל פריט רשום את מספר הנקודות שהוא עולה, במקרה שלי השגתי את כל הפריטים ככה שלא רואים את הסכום מלבד האחד שהשארתי לכם לדוגמא :)

עיגול כחול- כל פריט שבפינתו השמאלית נמצא ציור של המקש D במקלדת הוא אומר שכאשר תלבשו את התלבושת, תוכלו ללחוץ על D במקלדת או פשוט לרקוד וזה עושה את גל הפחד שפרטנו בפוסט הקודם.  (לפוסט על כך לחצו כאן)

עיגול סגול- כאשר לוחצים על הכפתור המסומן בעיגול הסגול- play scare game משחקים בעצם במשחק הפחד שהוא אחת מהאפשרויות להשגת נקודות הפחד. (לפוסט על המשחק לחצו כאן)

עיגול ירוק- מסמל את מספר הנקודות שצברתם עד כה (במקרה שלי זה 380) כאשר תקנו את אחד הפריטים תשלמו בנקודות האלו ולא בכסף האמיתי שאתם משיגים בק"פ. את הנקודות האלו ניתן להשיג במשחק הפחד ובהפחדת פינגווינים.

עיגול ירוק בהיר- אני עוד לא יודעת. כנראה שמתי שאתם מפחידים פינגווינים יוצא הסימן פלוס מד פחד וזה מעלה את המד. כשמגיעים לסופו אני לא יודעת מה יקרה, אולי נקבל פרס או את המד עצמו בתור פריט לפינגווינים :) - מה שכמעט בטוח שיקרה :) שאדע בוודאות אעדכן :)

מה שמסומן ב- V אצלי או אצלכם אומר שהשגתם את הפריט.
שורת התיקיות שלמעלה מסמנת את היום בו ייפתחו הפריטים הנמצאים ביום הזה. 
כל הפריטים יועדכנו בבלוג.

מקווה שעזרתי! :)
זה היה פוסט שהשקעתי בו מאוד :)

מה אתם אומרים על הקטלוג החדש? הגיבו את דעתכם כאן!***


2 תגובות: