עדכונים בבלוג!

|
היי חברים!
כמו שכבר בטח הבחנתם, הבלוג עבר שינוי מאוד גדול בעיצוב שלו בשבוע האחרון. למי שתוהה, זה אותו הבלוג ואין מה לדאוג D:
בכל מקרה, רציתי לעדכן אתכם בכל מה שקרה והולך לקרות בהמשך בבלוג לקראת השנה החדשה 2016! 

דברים שכבר חדשנו
  • עיצוב הבלוג- התבנית שונתה לתוכנה מקצועית של קידוד תבנית עצמאית. *ישנם מספר באגים שטרם טופלו בתבנית*
  • עיצוב הסרגל הצדדי- את הסרגל הזזנו לצד ימין, הוספרנו עיצובים לדפים החדשים שיצאו בקרוב וחילקנו לקטגוריות את הדפים.
  • זכויות הבלוג- הזכויות (חלקו התחתון של הבלוג) השתנו לזכויות יותר רשמיות לבלוג זה.
  • הלוגו- הלוגו של הבלוג סוף סוף השתנה! במהלך כל חג הוא ישתנה לנושא ולאווירה שלו (כעת בנושא חג המולד).
  • גאדג'יטים בסרגל- מעט גאדג'טים שונו והרוב נמחקו ואולי יחזרו אל הבלוג בהמשך.
  • פינת "צוות הבלוג" בסרגל הצידי- שם ניתן להגיע לדף עם מידע עלי וכמובן לערוץ היוטיוב של הבלוג.
ומה מחכה לנו בקרוב?
דפים חדשים:
  • מדריך בולים- עקב הביקוש הרב לתת הסבר ומדריך על כל הבולים החלטתי לפתוח בקרוב את המדריך השלם לבולים. 
  • מדריך נינג'ה- הדף יהווה מדריכים מפורטים לנינגה רגילה, מים, אש ושלג.
  • דף הדיונים- מידי פעם אכתוב פוסטים בהם אביע את הדעה שלי על קלאב פינגווין בנושאים מסויימים כמו המסיבה שתהיה באותו זמן, דברים שאני פחות אוהבת בק"פ, דברים שהתלהבתי מהם בק"פ, דעות שלי על העתיד של ק"פ בכל נושא ועוד המון דברים. אני חושבת שהדף יהיה מאוד משמעותי בבלוג כיוון שכמעט ואף פעם לא יוצא לי להביע דעה כאן בבלוג. בדף יהיה לפינגווינים את האפשרות להשתתף ולהביע את דעתם גם כן. אני מאוד מתרגשת לפתיחת הדף! 
  • דף סודות- גם דף זה עומד להיות דף מדהים עם מספר קטגוריות שונות של מדריכים והסברים להמון דברים על ק"פ שתגלו בקרוב. 
עוד דברים שהולכים להשתנות:
  • דף הכיף- הולך להכליל בתוכו מספר דפים שונים ובהם מתכונים, תמונות מצחיקות, פינת האופנה ועוד.
  • לייב צ'אט- בקרוב אוסיף לבלוג באנר צידי של לייב צ'אט! זה הולך להיות מגניב בעיקר מהסיבה שמי שמחובר לק"פ יכול להתחבר גם לצ'אט הבלוג ולהיפגש עם ישראלים מכל הארץ בק"פ!
זה כל מה שאני הספקתי למצוא בתור עדכון כאן בבלוג ואני בטוחה שזה לא הסוף. אני משערת שעד סוף ינואר 2016 אנחנו נסיים את השיפוץ אבל אין צורך לתפוס אותי במילה D:
נ.ב. תודה על 90,000 כניסות! רק עוד קצת למאה אלף!!!!

מה דעתכם על העיצוב והעדכונים החדשים?
הגיבו את דעתכם כאן!

תגובה 1:

  1. ממש יפים . אהבתי שתמונה תתחדש לפי החג הק"פ . ועיצוב משגע . לרמות שקשה לי להתרגל עדין לדפים . אני מאוד מערכיה את הבלוג שלך ,הוא עזור לי הרבה . 3>

    השבמחק