היום האחרון למתנות!

|
היי חברים!
מצטערת שלא עדכנתי הרבה זמן הייתי עסוקה בשיפוצים של הבלוג!
אז נתחיל בזה שהיום בדיוק נגמרו סדרת 25 הימים של המתנות! המתנה האחרונה היתה מהנבתן שביקר בק"פ בשנה שעברה, רק שהשנה רק שלח מתנה והיא גם המתנה ה25 והאחרונה D:
המתנה שהוא הביא זה איגלו ממתקים שמתאים לאווירת החג גם ללא מנויים!!

כשתתחברו לק"פ הוא יאחל לגם חג שמח וייתן לכם את המתנה. 

בנוסף לכל אלו, לא פעם שאלו אותי את השאלה מה אני לובשת לחג. החלטתי לצלם לכם את הלוק שלי, שאכן דומה למראים שלי מהשנים הקודמות, אבל זה תמיד נחמד להיכנס לאווירת החג הנעימה D:

לסיום ולעדכון האחרון, רציתי לדבר על הפרויקט השנה! כמו שאתם בטח יודעים, המד כבר כמעט מלא (נכון ל25 בדצמבר)!! איזו התרגשות. אני כבר ממש מחכה שהמד יתמלא. שלא להתחשב במספר המטבעות שכבר נתרמו שעומד על יותר מ11 ספרות!

אני לא מפסיקה לתרום! אל תשכחו שממש חשוב לתרום למטרת הילדים והאנשים שזקוקים באמת לכסף הזה. אני אישית תרמתי כבר יותר מ50,000 מטבעות השנה D:

כמה כסף כבר תרמתם למטבעות לשינוי?
הגיבו את דעתכם כאן!

תגובה 1:

  1. תרמתי 20 אלף , אני תורמות כל פעם לפחות 5אלף .המתנות נדירות וכפית . לרמות שחלק כבר היה לי . אבל כיף ,שזה חזור וגם חברי מקבלים את הפרטים האלה

    השבמחק