הרברט-בוט!

|
שלום לכל הפינגווינים!
כבר המון זמן אנחנו שואלים את עצמינו מי אחראי להחרבת הרובוטים ולתכנותם למרושעים. היו השערות שמדובר בהרברט.. והיום נגלה את האמת! ושוב סליחה על העיקוב הקצר (:
אז לאחר ההודעה של רוקי-בוט... שגילה לנו על הבונקר של ממציא הרובוטים בטעות, נלך לבית הקפה, שם נמצא מדרגות למרתף סודי!!

היכנסו למרתף, כשתגיעו תראו מעבדה סודית, ורובוט ענקי שעומד ממולכם בצורת הרברט! הרברט!!! ידענו שזה הוא כל הזמן הזה ועכשיו זה התגלה רשמית (:

תקציר העלילה
הרברט עצמו יופיע וידבר אתכם על כל התוכנית שלו להשתלט על קלאב פינגווין עד שרוקי-בוט הטיפש הרס לו הכל. הוא החליט לבנות רובוט ענק שיחריב את קלאב פינגווין בצורתו, אך כשהרברט מנסה להפעיל אותו הרובוט בטעות לוחץ על מתג המלכודת וכולא את הרברט וקלאצי, ומיד אחר כך משתגע בכל החדר. לאחר מכן גארי יתקשר אליכם ויודיע לכם שהרובוט חסין לכל פחד ולכן אין שום פריט שיכול להועיל לו, ושעלינו לנסות לגלות את הדרך לקלקל את הרובוט בעצמינו.

הפתרון
כל שתצטרכו לעשות זה לחכות שהרברט-בוט יגיע לנקודה ברצפה שמקבילה לקרן ההשמדה-העצמית בנמצאת מעליה. בזמן השיגעון של הרובוט הוא יחלוף על גבי הרבה מאוד נקודות. עליכם להמתין שיגיע לנקודה הספציפית הזו ולירות עם הקרן על הרובוט!

לאחר שהרובוט יעצור תצטרכו להרכיב את מסלול החשמל שלו מחדש כמו בכל אחד מהרובוטים הרגילים, רק שהפעם המסלול יותר מורכב! סובבו את הצינורות על מנת להשלים את המסלול. הנה הפתרון:

וכך, יחדיו, הבסנו את כל הרובוטים של הרברט!! לאחר שהרובוט מתקלקל המלכודת בה נכלא הרברט עם שותפו קלאצי תפתח והם מיד יבחרו בטענה שהם עוד יחזרו עם תוכנית טובה יותר בעתיד... מה אתם אומרים? נחכה ונראה (:

איך היתה לכם המשימה?
הגיבו את דעתכם!

2 תגובות: