האיגלו שלי!

|
היי חברים!
בזמן האחרון יש לי המון זמן פנוי אז אני מנסה להספיק כמה שיותר פוסטים.
במשך השבוע הקרוב כמעט ולא אוכל לעדכן (שלישי הזה עד הבא) כיוון שאני טסה לח"ול D:

אז רציתי לשתף אותכם באיגלו שעבדתי עליו לא מעט זמן והשקעתי בו המון- איגלו פארק מים!



תיאור
כמו שתוכלו לראות, הבית שלי מעוצב כפארק מים D: הוא לא דומה בשום צורה לבתים האחרים שלי כי הוא יותר מבולגן יחסית.. אבל אני ממש אוהבת אותו: אם תסתכלו תראו שהוספתי מגלשת מים משלי בצבעי הקשת! בפארק המים יש שתי מגלשות מים, במה להופעות, מיני קפיטריה, מתחם מנוחה, בריכה ענקית והמון כייף חיים!

חפשו אותי בק"פ >> sasi45 
תוכלו להכנס לאיגלו שלי אם אנחנו כבר חברים. אם לא, תוכלו להציע ואאשר מיד!
לצפייה בשני איגלואים אחרים שעצבתי בעבר לחצו כאן

מה אתם אומרים על האיגלו שלי?
מה צריך לשפר? מה להוסיף?
הגיבו את דעתכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: