אופנת חודש מרץ!

|
שלום לכל הפינגווינים!
לאחרונה נזכרתי שהמון זמן שכבר לא עשיתי את פינת האופנה החודשית והקבועה שלנו (:
אז לכבוד המסיבה, החלטתי להמליץ לכם על כמה לוקים שעצבתי בנושא תחפושות. בכל לוק ישנו בן אחד ובת אחת. 
רשימת הלוקים:
- צבעוני לאביב
- אופנת מרץ
כמובן שאם לא יימצא חן בעיניכם חלק מהפריטים, תוכלו לשנות אותם!
ממש אשמח לשמוע שאהבתם את הלוקים שלי. אם חסר לכם אחד מהפריטים בלוק מסויים, תוכלו להחליף אותו באחד מהפריטים מלוק אחר מההמלצות, או להחליף אותו בפריט דומה ואפילו אחר. וכמובן שסתם בחרתי צבעים, והם בכלל יכולים להיות שונים אצלכם.

אז הנה ההמלצות:


האמת שעל שני הלוקים האלה ישבתי לא מעט זמן, אבל אני מקווה שייצא יפה (: אדום לבנים וורוד לבנות! ולמי שישאל למה הצבע בהם לא אחיד: מהסיבה הפשוטה- זה פחות יפה לדעתי D:

אופנת החודש היא בעצם שני הלוקים שיועלו בכל חודש, שלווא דווקא קשורים למסיבה הקרובה או הנוכחית בו. הפינגווינית הימנית היא הייצוגית שלי לעת עתה. אם תרצו שהיא תהיה הפינגווינית הייצוגית שלכם, אשמח שתשנו אותה מעט ושתפו אותי איך ייצא! (:

לעוד לוקים מגניבים, תוכלו להיכנס לפינת האופנה!

מה אתם אומרים על הלוקים?
איזה לוק הכי אהבתם?
הגיבו את דעתכם!

2 תגובות:

  1. אולי תוכלי לעשות את זה גם ללא מנויים?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין הרבה דברים ללא מנויים אז אין לי דרך לעשות את זה. מצטערת. חוץ מזה אשמח שבפעם הבאה תכתבו תגובה בבלוג כאשר אתם על האפשרות של משתמש גוגל. תודה.

      מחק