אופנת חודש אוקטובר!

|
שלום לכולם!
כמו שאתם יודעים... עוד כמה ימים מגיעה המסיבה הכי מפחידה בשנה- ליל כל הקדושים! אז לכבוד המסיבה, החלטתי להמליץ לכם על כמה לוקים שעצבתי בנושא תחפושות. בכל לוק ישנו בן אחד ובת אחת.
רשימת הלוקים:
- תחפושת מפחידה
- תחפושת אופנתית
- אופנת חודש אוקטובר
כמובן שאם לא יימצא חן בעיניכם חלק מהפריטים, תוכלו לשנות אותם!
ממש אשמח לשמוע שאהבתם את הלוקים שלי. אם חסר לכם אחד מהפריטים בלוק מסויים, תוכלו להחליף אותו באחד מהפריטים מלוק אחר מההמלצות, או להחליף אותו בפריט דומה ואפילו אחר. וכמובן שסתם בחרתי צבעים, והם בכלל יכולים להיות שונים אצלכם.

אז הנה ההמלצות:

כשישבתי ווחשבתי על כמה תחפושות נחמדות, הבנתי שאם אעתיק את התחפושות אחד לאחד מהקטלוג, הם לא יהיו מקוריות. אז לקחתי מכל השנים, מכל הקטלוגים, את הפריטים שהכי מתאימים, חברתי ביניהם, וזה מה שיצא!

אופנת החודש היא בעצם שני הלוקים שיועלו בכל חודש, שלווא דווקא קשורים למסיבה הקרובה או הנוכחית בו. הפינגווינית הימנית היא הייצוגית שלי לעת עתה, פרט לשיער שלה (:

לעוד לוקים מגניבים, תוכלו להיכנס לפינת האופנה!

מה אתם אומרים על הלוקים?
איזה לוק הכי אהבתם?
הגיבו את דעתכם!

3 תגובות:

  1. שאלה לפי הטעם שלך: אם אין לי את השיער בתחפושת של הבת תחפושת אופנתית על איזה שיער הית ממליצה?

    השבמחק
    תשובות
    1. התחפושת היא מן ערבוב של תלבושות, אבל בעקרון היא אמורה להיות פייה. אני הייתי ממליצה לך על שיער עם שתי צמות יפות במקומו, לא חשוב כל כך איזה צבע הוא.

      מחק
    2. תודה!!! זה בלוג מעולה עם המון השקעה בעיצוב ובכתיבה!!!
      נ.ב. אפשר לכתוב בבלוג? יש לי שחקנית ואני יודעת הרבה על קלאב פינגוין

      מחק