החדרים החדשים!

|
שלום לכולם!
לכבוד ליל הקדושים, הגיעו החדרים החדשים שמעוצבים ומקושטים במיוחד בשבילו. השנה, נורא השקיעו בחדרים, וכמעט בכל חדר יש משהו שונה. אבל הם נורא דומים לאלה שהיו בשנה שעברה.



הכיכר: השנה, כמובן שהשקיעו המון בכיכר העיר. והאומנם שיש כמה דברים שדומים בו לשנה שעברה. וכמובן שהמלון עוצב לגבוה יותר! עיצוב מפחיד במיוחד! D:




הרציף: השנה עיצבו את הרציף כבית קברות לאור הירח המלא. אהבתי את המיץ הסגול שנשפך כנראה מרוחות שיצאו מקברם. ומעניין מה יצא מהבור הפתוח ששם... 




האי: האי לא השתנה כבר שנים בחג ליל כל הקדושים. וכמו בכל שנה, הוא עוצב לדלעת. אם תחפרו עליה יחד עם עוד כמה פינגווינים, ייוצר לכם פרצוף בדלעת!




מגרש הכדורגל: השנה עצבואת מגרש הכדורגל כבתים למנהג " ממתק או ברדק" בליל כל הקדושים. כמובן שגם קשטו את הבתים, ואפילו הוסיפו נדנדה מגניבה!

ההר: פסגת ההר לא השתנתה בהרבה השנה. למי שלא יודע, פסגת ההר היא המקום הגבוה ביותר בקלאב פינגווין, ולכן הירח שרואים ממנה גדול מאוד! במרכז ההר יש דחליל דלעת מפחיד במיוחד D:






העיר: העיר כמו בכל שנה נורא מושקעת! בית הקפה עוצב לסגנון ליל כל הקדושים ולא ליום ההולדת של קלאב פינגווין! אהבתי נורא את השבילים שנגמרים בנקודה ללא מוצא (: מגניב במיוחד!


מבצרי השלג: כמו במגרש הכדורגל, גם כאן עצבו את הבתים לסגנון ממתק או ברדק! נורא השקיעו בבתים ובקישוטים שעליהם. אהבתי את זה שכשתכנסו לאחד הבתים הדלת תפתח ויישמע קול! 








היער: אז ביער מחכה לנו מנהרה מפחידה, שכביכול מפלצות גרות בה! תוכלו לראות שרשרת קרועה כאילו משהו השתחרר ממנה.. האם זה נכון?

הביוב: הביוב נשאר תמיד אותו הביוב בכל שנה. בריכה עם מי רפש ירוק, והמון קישוטי דלעת! ומי שישים לב, שהסרטן שעובר כל פעם על יד החלון, הוא מחזיק שלט ובו כתוב "ליל כל הקדושים שמח!" נחמד מאוד!

החוף: החוף הוא בעצם המשך של בית הקברות מהרציף, רק הפעם ישנם קברים של כוכבים גדולים! המגדלור הפך לקולנוע. יש על ידו רמזור חמוד, שלא ממש הבנתי כיצד הוא עובד :/ אבל בסך הכל מגניב!!

המגדלור: כמו שאמרתי, המגדלור הפך לקולנוע במקום לבמת הופעות (: וכמו כל שנה, יוקרנו על המסך את כל סדרת "המזחלת החיה"! תוכלו להדליק ולכבות את מכונת הפופקורן, לשבת, ולהנות מהסרט!

המפרץ: אז האמת שהמפרץ ממש ישתנה. ולמי שלא זוכר, זהו חוף הגלישה. ממש השקיעו בו, והוסיפו לו עוד המון פינות ישיבה! אפשר לספר סיפורים מפחידים על יד נהר הרפש המגעיל.

המכרה: את המכרה עצבו כטירה מדהימה! מה שמזכיר את מסיבת ימי הבינתיים במקצת. תוכלו לקראות שהביוב מגיע עד לכאן הישר מבריכת הרפש שיש בו. האוניברסיטה הופכת לארמון, והמכרה הופך לסלע!

האוניברסיטה: כאן שינו את כיתת הלימוד לכיתה של מלכים בארמון (: עם שלט על הלוח "ליל כל הקדושים שמח!", ואת חדר האוכל לשני שולחנות ענקיים עם המון ממתקים! אם תשאלו אותי, זה נורא מזכיר את מסיבת ימי הביניים (:





זה הכל! לא שכחתי אף חדר. אם שאלתם את עצמכם למה לא הזכרתי את כל החדרים,
אז פשוט מפני שכל שאר החדרים לא עברו שינוי מיוחד כמו אלה.

אז מה אתם אומרים על החדרים?
מפחידים במיוחד! לא ככה?
הגיבו את דעתכם כאן! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: