מה קרה לרובוטים?

|
שלום לכם!
אם יצא לכם להציץ בפוסט על התיאוריה שלי בנושא הרברט (לחצו כאן להגעה), כבר ידעתם שיש המון חשדות עליו. ועכשיו, הכל התגלה!! נתחיל כדוגמא ברובוט של רוקהופר (ראו תמונה): ניתן לראות שמשהו קרה לעיניים שלו והראש שלו לא מפסיק להסתובב, כאילו שמשהו קרה לו! 

כשתלחצו עליו או על כל רובוט מפורסם אחר, הוא יתחיל במשפט ההדרכה שלו וימשיך במשפטי שגיאות מחשב כמו *בזזזזזררררר* או *ביייייייוווופפ* או *!ERROR* וכ'ו. 

זוכרים את הדעה שלי על כך שהרברט בעצם עומד להשתלט על הרובוטים? ובכן, אם נחבר את כל המקרים יחד- נבין כי התיאוריה הייתה נכונה לחלוטין! למה הוא רוצה להשתלט עליהם? מה הוא מתכנן? האמת שלא נוכל לענות על שאלות כאלה בשלב הזה. אפשר רק להגיד שהשיא האמיתי של המבצע יהיה במסיבת ליל כל הקדושים- בנושא הרברט והרובוטים! 

זה הכל פחות או יותר. אם אתם מתכוונים לשאול מה בקשר להמשך התיאוריה, זאת אומרת דוט, כמובן שאני לא אוכל לענות בקשר לזה- אך עדין יש חשד! איך דוט קשורה לכל הסיפור? מקווה שנגלה בהמשך!

מה לדעתכם הרברט מתכנן?
הגיבו את דעתכם כאן!

10 תגובות:

  1. עם את שואלת אותי זו משימת ההלווין הכי מפחידה שהייתה

    השבמחק
  2. לגמרי נכון אימלללה זה קצת דומה לפנף אחי יש לי שאלה זוכר שדיברנו קודם בנוגע למישחק עלית חייל הפינגווינים ניקמתו של הרברט הגירסא השנייה אז קיבלתה אתה קונסולה או לא וגם אני קניתי מאיביי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תקשיב אין לי את הקונסולה הזו ואני לא כלכך מבינה בנושא מצטערת!

      מחק
  3. יש לרובוטים מכשיר שליטה מוחית תסתכלי טוב

    השבמחק
  4. נכון לגמרי אפילו שזה דומה לפנפ מישהוא מקיר חבר שלי מת על המישחק הזה והוא ממש מחקה למסיבת ההלווין של קלאב פינגווין ואפשר לתרגם את העיתון או את הודעת הסוכנים ולדעתי צריך לקרוא לפוסט מיבצע הלווין עלייתם של הרובוטים מה אתם אומרים.

    השבמחק
  5. כן
    זה כמו פנאפ עם הרובוטים
    ממש מגניב!!!

    השבמחק
  6. נכנסתי לעיתון באפליקציה והיתה כתבה וכתבו שMeggbot ולא Megg

    השבמחק
  7. וניסיתי לכתוב מגבוט בחברים אבל לא הצלחתי להיכנס

    השבמחק
  8. אני חושבת שהרבט התגנב ושם את המכשיר לשליטה מוחית

    השבמחק