ספר השנה 2014-1015!

|
שלום לכולם!
אז כמו שאתם יודעים, קלאב פינגווין חוגג יום הולדת 10 וכמ הוציאו את ספר השנה! אז השנה, צוות ק"פ החליטו לסכם את כל שנות הפעילות של ק"פ במקום את חודשי השנה. בכל עמוד אתרגם את מה שכתוב. בואו נתחיל!

שנת 2005 
פינגווינים מכל קצוות העולם התחילו להתיישב באי של קלאב פינגווין. אי ההרפתקאות והכיף. לא דמיינו לעצמינו שנגיע לרמה שהגענו היום! מתיישבים חדשים כבר קיבלו את הכובע האגדי הראשון, והדודה ארקטיק כתבה את המאמר הראשון שלה בעיתון של קלאב פינגווין! חגיגות... המון.

שנת 2006 
מה הריח הזה? הפיצריה פתחה את הדלתות והמקום נהפך למקום מפגש פופלרי ביותר במהירה. באפריל, שמנו כובע פרופלור אדום וצחקנו ביום האירוע של 1 באפריל. לפני שהספקנו לבדוק, הגיע הזמן לחגוג את היום הולדת הראשון של קלאב פינגווין עם כובעי המסיבה וקפטן רוקהופר.

שנת 2007 
רוקהופר הפתיע אותנו עם היריד הראשון בו אכלנו צמר גפן מתוק, שיחקנו משחקים וזכינו בפרסים. הראינו לחברים את כישורי המשחק שלנו בתיאטרון החדש שנפתח, וההצגה "הרפתקאות החלל" הייתה להיט. בדצמבר תרמנו מטבעות בפעם הראשון בפרויקט "מטבעות לשינוי". יותר ממיליון דולר נתרם לעולם.

שנת 2008 
הי-הא, הי-הא! הקמנו את מסיבת ימי הביניים ונלחמנו בדרקון! לאחר מכן רקדנו במסיבת המוזיקה ושיגענו את כל האי. באוקטובר, מנויים היו רשאים להיכנס למעבדה הסודית ולפגוש את גארי איש הגאדג'יטים. כשחשפנו את הדוג' המסתורי, סנסאי לימד אותנו על הקארד ג'יטסו ונהפכנו להיות בעלי חגורה שחורה.

שנת 2009 
הרווחנו את רחבת הריקודים כשהדיג'יי קיידנס פתחה את תחרות הריקודים הראשונה. לאחר מכן חגגנו את מסיבת הפאפלים. במסיבת פרסי הפינגווין היינו רשאים ללכת על השטיח האדום והמפואר. "משימת הפאפל המוזהב" ניצחה בהמון פרסים! החלפנו את הבגדים המפוארים לכובעי ספארי במסיבת ההרפתקאות, נהננו מהפסטיבל האווירי ומאלמנט האש שהגיע גם הוא.

שנת 2010 
בשנה זו גילינו את המכרה המסתורי, למדנו לצלול למעמקים באגם המוסתר, ומצאנו את החדר התת ימי. אם כל זה לא היה מדהים מספיק, נספר גם שהיה פיצוץ פופקורן ענקי (תודה הרברט). הפיצוץ הרס את חנות הספורט, אבל משהו חדש נבנה במקומה. אין משהו מיוחד בבניין הטלפון- ברצינות, זה רק עוד מקום רגיל.

שנת 2011 
הטבע המסתורי היה מקור החקירות שלנו. עם מאמנת הפאפלים, גילינו את הפאפל החום! לאחר מכן, בחנו את האמיצים ביותר שאותגרו במשימת האבירים. קצת אחר כך, היה הזמן לעשות קצת רעש במסיבת המוזיקה. אפילו די-ג'יי קיידנס ולהקת הפינגווינים הצטרפו אלינו!

שנת 2012 
זו הייתה הפתעה ענקית כשרוקהופר הזמין אותנו אל המיגרטור כדי להצטרף למשלחת. אחר כך, קפצנו אל תוך האקשן עם מסיבה מלאה גיבורים ונבלים. סיימנו את מסלול הגיבורים עם הצלת האי שלנו מהכוחות הרעים של הרברט. כצוות חזק, הצלחנו להביס אותו.


שנת 2013 
התחלנו את השנה בלנסוע לעבר. פינגווינים יכלו להפוך לדינוזאורים! חזרנו חזרה בזמן אל ההווה למסיבת הוליווד, עם כל האורות, המצלמות והאקשן! נלחמנו בסערת הקארד-ג'יטסו שלג והאתגר נהפך לרשמי במאי. לאחר מכן, הצלנו את הגלקסי במסיבת מלחמת הכוכבים.

שנת 2014 
רוקהופר הגיע לאי וגילינו יחדיו את פאפל החתול פאפל הכלב שהגיע איתו במיגרטור! מאמנת הפאפלים הראתה לנו כיצד לטפל בהם בפארק הפאפלים החדש. לאחר מכן, במסיבת העתידה הבסנו את הפרוטובוט10000. כשהעתיד נבטח, חזרנו להווה ושיחקנו בקבוצת הכדורגל במסיבת גביע הפינגווין. קדימה קבוצה!

שנת 2015 
פגשנו את הביגפוט וגילינו את הפאפלים מהטבע. די-ג'יי קיידנס ערכה תחרות כדי לחגוג את הסאונד סטודיו החדש בדיסקו. כל הקניות היו צריכים לפגוש את הקניון החדש. לבסוף, הצלנו את רוקהופר בתוך מוחו!

לסיום, הנה הברכות שכל מפורסם כתב לכם לשנה החדשה:


איזה ספר שנה מדהים! הוא ממש מיוחד יחסית לשנים הקודמות.
אני אישית הכי אהבתי את שנת 2012 אבל הייתי עוד לפניה.

מה השנה שהכי נהנתם בה?
הגיבו את דעתכם כאן!

תגובה 1: