טיפ 1# כיצד להיראות טוב!

|
שלום לכם!
לאור הרבה בקשות, 70,000 כניסות, וכמובן הקיץ הזה- החלטתי לכתוב סדרת טיפים שיעזרו לכם משמעותית בקלאב פינגווין! בסדרה יהיו בין 4-5 טיפים שכל אחד מהם יועלה כל יום-יומיים. הטיפ הראשון כמו שרשום בכותרת הוא הטיפ "כיצד להיראות טוב בקלאב פינגווין", שזה אומר כיצד לבחור התאמות של בגדים, צבע, רקע, אקססוריז וסמל. הטיפ הבא יהיה כיצד לחסוך כסף בקלאב פינגווין. אז בואו נתחיל! D:
כדאי לדעת שבפינת האופנה תוכלו למצוא המון לוקים מוכנים שתוכלו ליישם לעצמכם או סתם לקחת רעיונות D: שנתחיל?
צבע הפינגווין: ראשית כל, תמיד כדאי שיהיו ברשותכם את כל הצבעים, אפילו אלה שאתם לא אוהבים. למה? כי ייתכן וצבע שאתם לא אוהבים על תלבושת אחת, יכול להתאים בצורה מושלמת לתלבושת אחרת. צבעים הם דברים מאוד זולים ונוחים להשגה, כך שלא אמורה להיות בעיה. כדי לבחור את הצבע המושלם ללוק שלכם, כדי לבחור בצבע שיהיה שונה מצבעי הבגדים שלכם, ושיהיה מתאים לסטייל שלהם. לדוגמא: אם התלבשתם בסגנון קיצי, לא הייתי ממליצה על צבע כהה, ולא על צבע בגד הים שלכם. הנה כמה הצעות לצבעים מומלצים:
צבעים מומלצים לבנות: חום, טורקיז, ירוק לימון, ורוד, אפרסק, צהוב וכחול כהה.
צבעים מומלצים לבנים: חום, צהוב, ירוק לימון+כהה, כחול כהה+ בהיר, שחור, טורקיז וכתום.
כל שאר הצבעים יכולים להתאים באותה מידה לבן ולבת, הכל תלוי בכם!

הלבוש: הלבוש (כלל הפריטים), הם המשמעות העיקרית באיך שאתם מתלבשים. זכרו תמיד שכל אחד אוהב להתלבש בדרך שלו, ולא חייב להתלבש כמו שאחרים מתלבשים. אז בדרך כלל הייתי ממליצה על לבוש בו יש מספר מאוד מועט של צבעים. משהו כמו 2-3, ושאחד מהם יהיה לבן או שחור. ניתן לשלב גוונים של צבעים (כמו ירוק כהה ובהיר) בבגדים שלכם. אם אתם רוצים להיראות "מגניבים" אני מציעה ללכת על לוק קיצי, משקפי שמש (וכמובן לבנים שיער עם כובע)!

רקע וסמל: רקע והסמל הם פריטים פחות חשובים מהשאר, אבל גם משמעותיים מאוד. אני ממליצה ללכת על רקע בהתאמה ללוק שלכם, או סתם רקע שאהבתם. הסמל יכול להתאים לרקע. אם אין לכם רקע מתאים, לכו על הרקע והסמל הישנים ביותר שלכם, סתם כי זה מגניב! (לדוגמא, אני מאוד אוהבת ללכת עם הסמל מפרויקט מטבעות לשינוי של 2011 בשביל שידעו שאני בק"פ מ-2011 לפחות, והאמת שאני מ-2009).

אז זה הכל לטיפ הזה! מקווה שתזכרו שתמיד אפשר להתלבש בדרכים מקוריות משלכם D: 
השארו מעודכנים לטיפ הבא!

מה אתם אומרים על הטיפ?
הגיבו את דעתכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: