יום הולדת 3 לבלוג+ מסיבת בלוג!

|
היי חברים!!
וואו, וואו, ועוד וואו! 
אני לא מאמינה שהיום, בדיוק לפני 3 שנים פתחתי את הבלוג הזה! מרגיש כאילו זה היה אתמול. ביום שפתחתי את הבלוג היו המון בלוגים נוספים שפעלו המון וחשבתי שהבלוג לא כל כך יצליח. אך עם הזמן התברר לי שיותר ויותר קוראים נכנסים מידי יום לבלוג שלי. זה מאוד שימח אותי, והתחלתי לכתוב בבלוג המון ולהשקיע בו את מרבית היום שלי. אני כל כך אוהבת לכתוב, להנות מהמחמאות שאתם רושמים, לראות את הכניסות רק עולות ועולות בקצב אדיר, כי את השנה סיימנו ב83,000 כניסות! בעוד שבסך כל השנה עלו יותר מ40,00 כניסות!!!
אני לא מאמינה שהגעתי למצב בו אני, אני הבלוג הרשמי של קלאב פינגווין בישראל. זה ממש לא נקלט!! וכל זה רק בזכותכם!! אתם, הקוראים, נותנים לי את המוטיבציה להמשיך לכתוב, לעדכן, ולעזור. אין כמוכם! לסיום, אחרי כל החוויות המדהימות, הפרישות והחזרות, המנהלים שבאו לבלוג ועזבו, נשארתי כאן, שלמה ומלאה עם עצמי כי כל יום מחדש אני נכנסת לבלוג עם חיוך על הפנים (:
נקווה שהשנה סוף סוף נגיע ליעד שכל השנים חלמנו עליו והוא 100,000 כניסות D: 
תודה לכולם!

מסיבת בלוג!
לכבוד היום הזה, החלטתי לקיים את מסיבת הבלוג השנתית שלנו! למי שלא יודע מסיבת בלוג היא מסיבה בה אני וכל קוראי הבלוג נפגשים בקלאב פינגווין! זהו מפגש מאוד מומלץ, מושקע וכיפי (: וכולכם מוזמנים!!

המפגש יהיה בסגנון מפחיד במיוחד לכן מומלץ להתלבש בהתאם (:
יהיה 45 דקות פחות או יותר.
תוכלו לצאת מאוחר יותר או מוקדם יותר אם תצטרכו.
שימו לב!
עם הגעתכם למסיבה, נצטרך שתתחברו גם לצאט הבלוג! בו אוכל להנחות אותכם, להגיד לכם מהו היעד הבא, וכך גם יהיה יותר כיף!

ומה עם מזכרת?
אז כן! אנחנו הולכים לביים סרט מדהים על המסיבה דרך צ'אט האתר! הסרטון יועלה כמה ימים לאחר המסיבה.

אז.. תבואו למסיבה?
הגיבו כאן!

3 תגובות: