קטלוג בגדים חדש!

|
שלום לכל הפינגווינים!
כמו כל חמישי שלאחר מסיבה, גם היום התחדשנו בהמון דברים מגניבים ועדכונים חדשים בקלאב פינגווין! אחד מהם הוא קטלוג הבגדים החדש עם נושא המסיבה הפריהיסטורית שהולכת להגיע בחודש ינואר!
בעמוד הראשון תמצאו תחפושת דינוזאור של הדינוזאור מהסרט החדש של דיסני, "הדינוזאור הטוב". כנראה שהמסיבה תהיה בנושא הסרט. אז האם מדובר בעוד מסיבת השתלטות?

בעמוד השני ישנם פריטים חדשים לגמרי שלא נראו בשנים הקודמות!

בעמודים הבאים רוב הפריטים כבר נראו בעבר. אבל אני חושבת שהעיקר הוא הסגנון הכל כך מיוחד הזה של המסיבה הפריהיסטורית. תוכלו למצוא מספר פריטים שנראו בעבר אך צבעם השתנה, מה שהופך אותם לזמינים לקנייה:






ולסיום, עבודת החודש!
הפעם מדובר במוכר פיצה.... מאבן?
לחצו D במקלדת או על הפינגווין הרוקד בסרגל הכלים על מנת לבצע פעולה מיוחדת- להכין פיצה!
*הפעולה תעבוד רק עם כלל הבגדים*

זה הכל! אני ממש אהבתי את הקטלוג ובעיקר את עבודת החודש.
אני ממש מחכה כבר לראות מה מצפה לנו להמשך החודש D:

מה דעתכם על הקטלוג?
הגיבו את דעתכם כאן!

4 תגובות:

  1. כן כנראה מסיבה בסגנון הזה ,וכן שוב על סרט . אני חושבת שזה טוב ,שיש דברים ישנים ,וחדשים . זה נותן ההזדמנות נוספת לקבל עוד פרטים שהיה כבר בעבר . למשל היה חולצה שממש רצתי ( בין הפרטים היחידים שלא קשורים לחג ) .וכן גם אני מחכה לזה .

    השבמחק
  2. בעמוד השני הפריטים האלו הם גם מהסרט הדינוזאור הטוב

    השבמחק
  3. לדעתי זה יהיה כמו מסיבת היורשים מספטמבר האחרון.

    השבמחק