טיפ #3- 10 הצעות לתעסוקה בק"פ!

|
היי חברים!
נכון, עבר כבר הקיץ והגיע אפילו הימים הקרים, שאגב אני מעדיפה הרבה יותר מקיץ! וכן הבטחתי לסיים את כל הטיפים בקיץ אבל לא הספקתי והייתי חייבת לכם! אז הנה טיפ מאוד מושקע שבניתי בשבילכם והוא מאוד משמעותי בשביל כולנו. בטיפ הקודם המלצתי על דרכים מהירות לחסוך בכסף. הטיפ הבא יהיה על כיצד להרוויח לייקים לאיגלו.
בטיפ הזה אתן לכם 10 הצעות לדברים שתוכלו לעשות על מנת להימנע משעמום בקלאב פינגווין! 

לפעמים קלאב פינגווין יכול להיות מעט משעמם. זאת אומרת, לפעמים אין כל כך הרבה מה לעשות כשאתה משחק לבד, חוץ מ... להסתכל על פינגווינים אחרים? אין ספק שהתופעה הזו קוראת לכולנו, והמון פעמים. ולכן, בחרתי לכתוב לכם את הטיפ האידיאלי: בטיפ זה אתן לכם 10 של הצעות לתעסוקה בק"פ. נתחיל?

1. בילוי עם חברים:
אם יש בילוי בק"פ שלא הייתי מוותרת עליו לעולם הוא הכיף עם חברים! קבעו עם חבר להיפגש בק"פ ביחד ולעשות המון פעילויות שלא תוכלו
לעשות לבדכם כמו קארד ג'יטסו, ארבע בשורה וכ'ו!
2. להשיג בולים:
דבר שאני עושה המון כשאני לבד בקלאב פינגווין הוא להשיג בולים חדשים. ברגע שתציבו לעצמכם מטרה להשיג בול כלשהו ייתן לכם המון מוטיבציה וזה כמובן מהנה.
3. לעצב את האיגלו:

איגלו הוא המקום האהוב על כולנו, ואין כמו להשקיע בו קצת מחשבה על רעיון מקורי ומגניב. זה יכול להעסיק אותי אישית במשך שעות וזה מאוד כיף ומעניין.
4. להשיג לייקים לאיגלו:
בהמשך לטיפ הקודם, ברגע שתסיימו לעצב איגלו מדהים ומקורי תוכלו גם לפרסם אותו לפני פינגווינים אחרים ולהשיג מהם לייקים לאיגלו. זו חוויה מאוד מהנה ומאתגרת שדורשת סבלנות אך בסוף יוצאת מוצלחת. בקרוב טיפ מפורט על האיגלו שלכם!
5. להכיר חברים חדשים:

אם אין לכם חברים בעולם המציאותי שמשחקים בקלאב פינגווין זה ממש לא נורא! תמיד אפשר להכיר המון חברים חדשים מהעולם ואפילו מארץ כל עוד בידיכם אנגלית ממוצעת. זה ממש כיף להתראות עם פינגווינים כאלה לעיתים קרובות ולהכיר אותם יותר!
6. להצטרף לצבא:

קצת מסובך להסביר בכמה מילים אחדות מהו צבא. אז בקצרה יותר, מכירים את הפינגווינים החלקים שכותבים "פרסומות" לדברים לא ברורים בעיר? ה"פרסומות" הן פרסומות לצבאות בקלאב פינגווין. צבא הוא מפגש חברתי בין עשרות ולעיתים מאות פינגווינים מהצבא שלכם, בו נלחמים בצבא אחר בעזרת העיקרון של הסמיילים והצורות. הצבאות כובשים שרתים ובכלליות צבא היא חוויה מתמשכת ובלתי נשכחת. לעוד מידע על הצבאות לחצו כאן. 
7. לעצב לכם לוקים: 
עצבו לכם לוק מגניב שישרת אתכם למשך זמן מה. ממש כיף לשחק עם הפריטים ולראות מה הכי מתאים לפינגווין שלכם ובכלל לטעם שלכם.
8. להיות מלצר בפיצריה\ בית הקפה: 

ממש כיף לשחק עם פינגווינים בבית הקפה ובפיצרייה בתור מלצרים ואפילו לקוחות.
9. להקים להקה במיגלדור: 

היכנסו אל המגדלור ונגנו בכל כלי שתרצו על הבמה המרכזית! עוד ועוד פינגווינים יצטרפו אליכם עם הזמן עד שתהיו להקה ענקית!
10. לפתוח בלוג על קלאב פינגווין:
זה ההצעה שאני אישית הכי אוהבת וממליצה לכולם, והיא לפתוח בלוג על קלאב פינגווין משלכם. כן כן, בדיוק כמו הבלוג הזה ועוד המון אחרים. זה פשוט הדבר הכי כיף שיצא לי לעשות מימי חיי. (הבלוג נפתח על ידי המערכת BLOGGER, מערכת מומלצת ופשוטה לכולכם).



זה הכל! אני מאוד מקווה שעזרתי לכם, ושתיישמו את ההצעות האלה.
אני חושבת שזה הטיפ הכי חשוב שכתבתי עד עכשיו, ואני ממש אשמח לשמוע את דעתכם עליו!

מה דעתכם על הטיפ?
הגיבו את דעתכם!

2 תגובות:

  1. איך עשיתה שפינקס הבולים שלך ניראה ככה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זו אפשרות למנויים בלבד ותוכל למצוא אותה בפינה בכריכת מרכז הבולים עם כפתור של עפרון (עריכה)

      מחק