משימה 2- מדחפי החירום!

|
שלום לכם!
אז עברנו כבר משימה אחת בסדרת המשימות של מבצע סרטן, וכעת אנחנו במשימה השניה! סליחה על האיחור בעדכון זה, היו לי ימים קצת עמוסים אז אני מקווה שתקבלו את זה D:
ראשית, נכנס לחדר מדחפי החירום:

כשתכנסו לחדר תראו כי הוא חשוך לחלוטין וניתן להבחין רק בלוח מנעולים ובשלושה מפתחות זוהרים:

עליכם להשיג את שלושת המפתחות ולהמצא בתוך המבוך החשוך. בכל פעם שתגיעו למפתח ייפתח לכם עוד מנעול במסך הירוק העליון. כדי להתמצא בחושך אני מציעה לנסות ללכת לכל כיוון אפשרי ובכלליות לכיוון המפתח.


אני בעצמי מודה שלקח לי בין 2-3 דקות לעבור את המבוך. אני ממש שמחה שק"פ העלו קצת את רמת הקושי הממוצעת לכל המסיבה הזו יחסית למשימות באירועים אחרים. למי שמתקשה, צירפתי לכם את המפה המוארת כאשר בריבועים הצהובים אמורים להתמקם המפתחות:

וזה היה הפתרון למשימה השניה!
המשימה הבאה תצא בתאריף 24.11.15.
חוץ מזה, בקרוב עוד המון עדכונים וחידושים בבלוג, והנה ספוילר: בקרוב יצא דף נינג'ה, דף סודות מגניב במיוחד ועוד המון הפתעות ושיפוצים וביניהם הפתעה אחת מדהימה!!

מחכים כבר?
הגיבו את דעתכם כאן!

2 תגובות:

  1. יכול להיות שקלאב פינגווין מנסים לפצות על כמה מהמסיבות האחרונות (אין צורך לפרט).

    השבמחק
  2. מה זאת אומרת דף נינג'ה וגם גדוללללללללל יש לך את הבלוג הכי טוב.

    השבמחק