הכירו אותי!

|
טוב אז... איפה להתחיל? אני נועה. רובכם בטח מכירים אותי בתור הפינגווין שלי- Sasi45. למה דווקא סאסי אתם שואלים? טוב, זה היה לפני 5 שנים- בשנת 2009, אז אפשר להגיד שרציתי בכלל לקרוא לו בשם "סושי" שהיה תפוס ולכן הסתדרתי עם סאסי. אז כמו שכבר הזכרתי אני משחקת בקלאב פינגווין מנובמבר 2009. וכן, אני הבעלים של הבלוג הזה.

את הבלוג פתחתי באוקטובר 2012 לפני 3 שנים. בחרתי בשם "קלאב פינגווין סמייל" מהסיבה שמאוד חשוב לי להיות אופטימית וחיובית ותמיד לחייך. אני חושבת ששמחה של אנשים צריכה להיות חשובה מעל הכל, ולכן אני לרוב לא מביעה דעה שלילית על דברים שלא אהבתי בכל מיני מקרים ובעיקר מנסה להסתכל על הצד החיובי שלהם.

אם יש משהו שאני משקיעה בו המון זה להפוך את הבלוג הזה ליוצא דופן מכלל הבלוגים האחרים. אני מפרסמת המון פוסטים על עדכונים בק"פ, דיונים ותיאוריות, פוסטים ייחודיים, ספיישלים, תחרויות, דפי כיף והנאה ועוד המון אחרים! אני באמת מקווה שאתם אוהבים את קלאב פינגווין סמייל, וקוראים בו מידי יום. תמיד יש כאן משהו חדש לראות!

כמה עובדות עלי- כהתחלה, רצוי להגיד שאני מעריצה ענקית של קלאב פינגווין. העונה האהובה עלי היא חורף למרות שיש לי יום הולדת בשיא הקיץ. אני פשוט אוהבת את האווירה הקרירה והימים עם הגשמים היפים... אתם בטוח מכירים את זה. הממתק האהוב עלי הוא קרמבו. אני פשוט מתה על זה! ידעתם שקרמבו הוא בעצם תחליף לגלידה, מכיוון שאינו נמס ולכן קל לשווק אותו בימי החורף, שבהם לטעמם של רבים הגלידה קרה מידי? למרות שבכנות, ההורים שלי מאוד מקפידים בבית על אכילה בריאה ולא משמינה מידי. בזמני הפנוי אני אוהבת לכתוב בבלוג, לגלות דברים חדשים, לרקוד, לנגן בפסנתר ולהיפגש עם חברים.

אם אתם צריכים משהו, רוצים להיפגש בק"פ או סתם להגיד היי,
אתם מוזמנים לחפש אותי בקלאב פינגווין או לכתוב לי אימייל.

נתראה בקרוב!
- נועה D:

5 תגובות:

  1. תודה נועה בלוג ממש נהדר!!!
    יש לי שאלה: בתקופה האחרונה זה לא מתחבר לשחקן שלי הוא מגיע לשלב שליפני השרתים ואז מוציא לי חלון כתום ואז מעביר אותי לדף שאומר לי למחוק נתוני גלישה ולהוריד פלאש חדש ומחקתי וגם הורדתי וזה עדיין לא ניכנס לי מה אפשר לעשות ?

    השבמחק
  2. אני התחלתי לשחק בקלאב פינגווין מ 2013 במסיבת בית ספר של מיפלצות אבל חקרתי ואני יודע על כל מסיבה שהיתה אי פעם בקלאב פינגווין אני גם מאוד אוהב את החורף אבל אני לא אוהב לאכול קרמבו בחורף אני אוהב לישתות מרק אפונה גם הההורים שלי שומרים על בית בריא ואני הכי האבתי בקלאב פינגווין את המסיבה העתידנית.

    השבמחק
  3. יש לי כמה רעיונות בשביל האתר

    השבמחק
  4. אני נולדתי בשיא החורף החודש

    השבמחק