האיגלואים שלי!

|
היי חברים!
רובכם יודעים שמידי פעם אני מעלה עדכון על איגלואים חדשים ומושקעים שלי. 
אז היום בחרתי להראות לכם שני איגלואים:
- אתר קמפינג
- יריד מודרני
אז הנה האיגלואים!

אתר קמפינג
אז בחרתי לעשות איגלו שהוא בעצם אתר קמפינג שכולל בית קפה קטנטן, אוהל, פינת מנגל, ומיצודי השני של הנהר יש עוד מקומות ישיבה הכוללים גם מדורה! את הרעיון שלו לקחתי מרעיונות של המון איגלואים אחרים ושילבתי הכל ביחד לפי טעמי, מקווה שאהבתם!

באיגלו ישנם 99 פריטים, וישבתי עליו הרבה זמן עד התוצר. אז הנה תמונות מקירוב:



היריד (מודרני)
אז בטח חלקכם תוהים במה הכונה ל'מודרני'. האמת שהכוונה לכך היא פשוט שיש "פחות" יריד, ו"יותר" סדר ומקומות ישיבה. אז ליריד יש כניסה מסודרת. בפנייה ימינה מגיעים לבית הקפה של היריד, ולפניה שמאלה מגיעים לדוכנים. מקווה שאהבתם!

על האיגלו הזה ישבתי הרבה והשקעתי המון, שימו לב לטיפ נחמד: אם אתם בונים איגלו יריד משלכם בבית, מומלץ לשים מאחורי הדוכן ארון או כל דבר אחר שידמה את הדוכן לאמיתי יותר!
הנה כמה תמונות בקירוב:



רוצים שהאיגלו שלכם גם יופיע בבלוג?
כל מה שתצטרכו לעשות זה לצלם את האיגלו שלכם ולשלוח לי למייל mm.mogobe@gmail.comחובהלהוסיף את שם הפינגווין שלכם. אם ברצונכם להוסיף קצת פרטים על האיגלו, אשמח מאוד! לפרטים נוספים פנו בתגובות או במייל.

אז אלה כל האיגלואים שלי לעכשיו! 
מקווה שאהבתם!

מה דעתכם על האיגלואים?
הגיבו את דעתכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: