האיגלו שלכם! yhnh5456

|
היי חברים!
אז... כמו ששמתם לב,התחלתי בשיתוף האיגלואים שלכם בבלוג לכבוד חג המולד וסוף השנה!

רוצים שהאיגלו שלכם גם יופיע בבלוג?
כל מה שתצטרכו לעשות זה לצלם את האיגלו שלכם ולשלוח לי למייל mm.mogobe@gmail.comחובה להוסיף את שם הפינגווין שלכם. אם ברצונכם להוסיף קצת פרטים על האיגלו, אשמח מאוד! לפרטים נוספים פנו בתגובות או במייל.

והאיגלו השני בתור שהחלטתי לשתף הוא.....

לפני שאתחיל בביקורת על האיגלו, היה נחמד לראות שטימי הוסיף גם תיאור עליו.

ולכן, החלטתי לעצב את התיאור והביקורת שלי בתור ריאיון!

אני: "אז, מה הוא האיגלו שלך בעצם?"
טימי: "האיגלו שלי מעוצב כמסעדה לחג המולד. ישנה כניסה וניתן לראות מחוצה לה שלג".
אני: "חג המולד? איך היית מוכיח זאת?"
טימי: "קודם כל ישנו עץ מקושט, שטיחים מתאימים לחג, ואפילו שירד בחוץ שלג בדיוק כמו בחג".
אני: "האם יש משהו שלא אהבת באיגלו שלך?"
טימי: "המסעדה קצת קטנה בעיקר בגלל המטבח, ואין הרבה כיסאות אבל אני בכל זאת מרוצה ממנה". 
אני: "ממה אתה מרוצה במסעדה?"

טימי: "אני אוהב את המסעדה שלי כי היא חמימה ומתאימה לחג המולד. כשנכנסים למסעדה רואים כמה כיסאות ואז אפשר לעלות במדרגות לאזור המקושט לכבוד החג. בעקרון חג המולד כיפי וחורפי במיוחד, מה שמיחד אותו להיות חג כל כך אהוב!"

אני (ביקורת): "וואו, האמת שיש ממה להתפעל! זו היא מסעדה יוצאת דופן! אהבתי את העיצוב החמים והאוהב שנתת כאן. רואים את ההתאמצות החזקה ישר מהרגע הראשון שמסתכלים על המסעדה. נחמד שנתת רקע של עיר, וכמובן הרהיטים שכל כך מתאימים לחג. לסיכום ייצא לך פשוט איגלו מדהים!"


*תודה לטימי על שיתוף האיגלו ונתינת הפרטים*

*הניסוח של הפרטים השתנה עקב הראיון*

בקרוב עוד איגלואים!

מה אתם אומרים על האיגלו של yhnh5456 ?
הגיבו את דעתכם כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: