סקירה- חג המולד 2015!

|
יו הו הו!
חג המולד 2015 כבר קרוב לסיומו. וזה בעצם הדיון הראשון שיעלה לדף הדיונים החדש והוא בנושא סקירת חג המולד 2015! מה זה אומר? בכל חג מעכשיו אבצע סקירה בה אביע את דעתי ואת הביקורת שלי על החג בכל מיני קטגוריות. לסיום אבצע ציון סיקור כללי של דעתי בלבד. לעיתים בדף הדיונים יהיו נושאים בהם גם אתם הקוראים תוכלו לשתף את דעתכם ואני חושבת שנושא זה הוא חלק בלתי נפרד מכך. שנתחיל?

ראוי לציין שזו השנה ה-11 שבה חוגגים את חג המולד בקלאב פינגווין! בכל דצמבר המסיבה מתקיימת והמוני פינגווינים נכנסים לאווירת החג ותורמים כסף לפרויקט מטבעות לשינוי. האם השנה מסיבת חג המולד גברה על המשימה בשנה הקודמת "חג הנבתן"? או שהשנה הקודמת היתה יותר טובה?
________________________________________________
את הסיקור אבצע לפי חמשת הקריטריונים הבאים:
- מראה כללי
- עלילה
- פרויקט מטבעות לשינוי
- אווירה
- חידושים משנים קודמות

מראה כללי
בדרך כלל מסיבות חג המולד ידועות ברמת הקישוטיות והאיכותיות שלהן. השנה זכינו ל27 חדרים שמקושטים לכבוד החג! חלקם ואפילו רובם היו בשנים הקודמות אבל זה כן תמיד נחמד לחזור עליהם, על אף שרק חמישה מהם חדשים. כמו ששמתם לב, גם השמיים משתנים בחג המולד לשמי לילה ואני מאוד מתחברת לזה כיוון שזה משנה את כל האווירה. די מבאס שהשנה לא קיימו את המסורת של השמים גם ברקע של האיגלו אבל זה פרט קטן ולא משמעותי כל כך.

העלילה
אני די בטוחה שבשום חג מולד בקלאב פינגווין לא היה סיפור שמוביל אותה, אולי פרט לחג הנבתן שלא היה נקרא כל כך חג מולד רגיל. אבל כן תמיד בחג המולד יש משימות כלשיהן סביב הפרויקט מטבעות לשינוי, המסורת של הספינה של רוקהופר עם המשחק הייחודי שבה. לדעתי כל אלו הם באמת מה שצריך להיות בחג מולד אמיתי, ואין במאת צורך בעלילה או בסיפור בחג שכזה.

פרויקט מטבעות לשינוי
בכל שנה עוסקים קלאב פינגווין בחג המולד סביב הפרויקט מטבעות לשינוי. כמו בכל שנה, פינגווינים יכולים לתרום מכספם האישי לפרויקט או דרך משימות שהכסף שיתקבל מהם יתרם אוטומטית. ב2013 למשל, היתה משימת רכבות. השנה זכינו ל-3 משימות של זריקת אוכל, צלצול בפעמונים וכמובן קישוט העצים. אני חושבת שקלאב פינגווין היו יכולים להוסיף עוד משימות כיוון שמדובר במשימות קטנות ודי חסרות פואנטה. לדעתי, היו יכולים לחלק משימות לימים כך שכל יום תתגלה אל הפינגווינים משימה חדשה וככה היה פחות משעמם. מסכימים איתי? 

אווירה
כהתחלה, אפשר להגיד שאם לא לאווירה אז למה מחכים בחג המולד בעצם? לדעתי זה הדבר הכי חשוב שצריך להיות בכל חג מולד. שמי הלילה, המוזיקה, הקישוטים... כל אלה חייבים להיות בחג המולד. אני חושבת שהשנה כן היתה אווירה מדהימה ואפילו כמה מוזיקות וחדרים חדשים. אהבתי את קטלוג הרהיטים והבגדים שכל כך התאימו לאווירה. ואיך אפשר לשכוח את המזחלת שהחזירו מ2009 יחד עם הפרסים הנדירים שהיא היתה מביאה שכל כך מתאימה לאווירת החג? אני חושבת שעל הסעיף הזה אפשר לסמן וי אחד גדול. התרשמתי מאוד.

חידושים משנים קודמות
הדבר העיקרי שבאמת הדהים אותי יחסית לשנים הקודמות הם 25 הימים בהם חילקו מתנות לפני תחילת החג. זה משהו שלעולם לא היה בקלאב פינגווין ובעצם נותן להמון פינגווינים חדשים יחסית להיכנס לאווירת החג ולקבל פריטים נדירים שהוחזרו השנה. אני מאוד אהבתי את הרעיון.


ציון כללי
לסיכום, המראה הכללי היה מעולה אף שלא היו כמעט חדרים חדשים, עלילה לא היתה אך אותי זה מספק לחג זה. פרויקט מטבעות לשינוי היה פחות טוב השנה כיוון שלא היתה דרך מעניינת לתרום מטבעות. האווירה היתה מעולה, והחידוש המשמועתי שהיה השנה גם הפתיע והלך מעולה D: אז זה הציון שאני נותנת לחג:

עכשיו, לאחר שקראתם את הדעה שלי לגבי החג הייתי רוצה לשמוע גם את דעתכם! אתם מסכימים איתי? או שאולי אתם חושבים שהיא היתה טובה יותר מהציון שנתתי לה, או שאולי פחות? D:

הגיבו את דעתכם כאן!

4 תגובות:

  1. היה אפשר לזרוק כדורי שלג על פעמונים,למיין אוכל בשביל לתרום

    השבמחק
  2. נראה לי שיש השנה עלילה כי בעמוד של הפרטים על החג(איפה שאפשר להפוך לדברים ולאמץ פאפלים) יש למעלה את המסיבה של נובמבר וזה לא נראלי בטעות ולא ראו שתיקנו את החללית והחללית עדיין נשארה

    השבמחק
  3. זה לא קשור פשוט הם השאירו את המסיבה והשתי המסיבות הצטלבו וככה אם לא עשיתה תמשימות של החללית אתה עדיין יכול לעשות,והחללית נשארה כי המסיבה שלה לא נגמרה

    השבמחק
  4. לדעתי זו הייתה אחלה מסיבה.

    השבמחק