הרברט חוזר?

|
היי לכולם!
אז זה פוסט שלדעתי ממש מיוחד כיוון שלא מדובר בו על עדכון מיוחד, אלה על השערה למה שיקרה בעתיד לרובוטים שגארי בנה. למה אני מתכוונת? תגלו את כל זה עכשיו.

אז כמו שאתם יודעים, המון רובוטים שמעוצבים למפורסמים של ק"פ נמצאים בכל רחבי האי. להמצאה שלהם קוראים הרובוטים גירסה #2999. כידוע, כמעט כל ההמצאות של גארי נגמרות במספר 3000: מכונת הפיצה 3000, הצוללת 3000, ועוד המון. אבל דגם 2999? עוד לא נראה מעולם! מוזר קצת לא? בהמשך לכך, בעיתון החדש פירסם כגארי כתבה המסבירה על תוכנית הרובוטים.

שואל השאלה בכתבה הוא פינגווין בשם "Notta Bare". אתם שואלים את עצמכם, מה מיוחד כל כך בשם הזה? אז התשובה היא שאם תגידו את השם בקול מספר פעמים, תשימו לב שניתן לקבל מהשם גם 
"Not A Bear". ובתרגום לעברית: אני לא דב. בנוסף, אם תחפשו ברשימת הפינגווינים את שם הפינגווין, תגלו כי הוא אינו קיים בכלל!!

האם הרברט רשם את השאלה הזו? האם בעצם גארי ענה על השאלה להרברט מבלי לדעת שזה הוא? 
כשנציץ באתר הרשמי של הרברט נראה את העדכון החדש בו:

על השולחן שלו יש רשימה של דברים לעשות. אחת מהמשימות היא "פגישה סודית עם -----" ואם תסתכלו היטב מתחת לקפיץ תוכלו לראות DOT. למה לכל הרוחות שדוט תפגש עם הרברט?!
בואו נצפה בסרטון שלה שהועלה באוגוסט באירוע האופנה:

בתחילת הסרטון ניתן לראות שדוט מקבלת התראה בשעון שלה עם פרצוף של הרברט. ישנן שתי הסברות לכך: האחת שנראית יותר הגיונית, היא שדוט קיבלה התראה מהסוכנות שהרברט קרוב אליה. והשנייה היא שהרברט הוא שולח ההודעה. מה שמוכיח את המשימה בפתקים שלו. 

לאחר מכן, היא בעצם יוצאת לחפש את הרברט וכשמוצאת אותו היא מתחפשת לפח מיחזור נייר. הרברט רואה את הפח ומשליך אליו נייר כלשהו. אם תסתכלו טוב, תראו שעל הנייר רשומה הכותרת "Opertation" או בעברית, מבצע!

האם הרברט ידע שהיא תתחפש לפח ולכן זרק את הדף לשם על מנת שהיא תוכל לקרוא אותו? האם דוט משתפת איתו פעולה?
בסיום הסרטון דוט מעצבת לה שמלת ניירות עם המון ניירות שהיו בפח. בין הניירות היו גם שלושה ניירות עם האותיות EPF שהם אותיות הסוכנות. מה זה אומר?

לסיום, אני חושבת שהרברט זומם להכין רובוטים משלו, או להשתלט עליהם. בנוסף דוט משתפת איתו פעולה ובוגדת בקלאב פינגווין! מה הם זוממים? ולמה הם משתפים פעולה? את כל זה אני מקווה שנגלה בקרוב!

מה אתם חושבים על כל זה?
הגיבו את דעתכם כאן!

12 תגובות:

  1. ויש עוד סרטון שמראה את זה כשהיא עוברת ליד המערה של הרברט

    השבמחק
  2. אין מצב! אני לא שמתי לזה לב!! יש מצב שדוט בוגדת?!?!?!

    השבמחק
  3. יש מצב במאת

    השבמחק
  4. אם זה נכון, כמה זמן היא הייתה לצד הרברט? יכול להיות שהוא שיחד אותה או שטף לה את המוח!

    השבמחק
  5. היא ניסתה לגלות מה הוא זוממם

    השבמחק
  6. איך חשבת על זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שתמיד חשדתי בדוט, ועכשיו כשמצאתי הוכחות הבנתי שיתכן שזה הגיוני.
      אבל אני מזכירה שכל זה זו תיאוריה מה שאומר שזו הדעה שלי לגבי זה ושזה לא חייב להיות נכון

      מחק
  7. עכשיו ראיתי בקלאב פינגווין שכתוב שק"פ בסכנה

    השבמחק
  8. איכשהו, כשחושבים על זה לאור העיתון האחרון, יכול להיות שדוט היא למעשה רובוטית שהרברט בנה בזמנו ושלח אל מעבר לקווי האויב.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא פוסלת שום אפשרות, הכל יכול להיות!

      מחק
  9. שמתי לב גם שבאיזה שהוא שלב קלאטזי מסתכל על הפח ומפנה אליו את תשומת ליבו של הרברט

    השבמחק