קטלוג בגדים חדש- הגדול ביותר!

|
שלום פינגווינים!
בעוד שאנחנו רק "מתאוששים" מסיום מסיבת הקול בראש שהסתיימה ממש אתמול, קלאב פינגווין לא מפסיקים להפתיע, והפעם- בקטלוג הבגדים הגדול ביותר שנראה אי פעם בק"פ! מאות פריטים מכל הסוגים ומכל הצבעים בקטלוג אחד!! וכמו שק"פ כל כך השקיעו בקטלוג הזה, גם אנחנו החלטנו להשקיע בפוסט הזה, וכן, הלכתי וצילמתי את כל 28 העמודים האלה וערכתי אותם אחד אחד D: 
בקיצור, שנתחיל?

אז בעמוד השער כמובן שמדגישים שזהו הקטלוג הגדול ביותר אי פעם!
או באנגלית "!The BIGGEST catalog ever":

אז קצת דברים מעניינים על הקטלוג: 
- קודם כל, עדכנו בו את עמוד הפריטים לכולם!! לעומת העמוד הקודם, אהבתי את העדכני הרבה יותר D: בעדכני תוכלו למצוא שלוש חולצות בצבעים אדום ירוק וכחול, כוס שוקו, צמידים, בלון כתום, ושתי תסרוקות ממש חמודות לבן ולבת! 

בהמשך הקטלוג תוכלו למצוא ארבעה עמודים רגילים שהפריטים שבהם נראו בעבר במסיבת הוליווד וכ'ו. העמוד הראשון:

בעמוד השני תוכלו למצוא גם את הסילון של ג'אט-פק הסוכן!:

נמשיך לעמוד השלישי, עמוד רגיל:

עמוד רביעי וחמישי, "נגיעות אחרונות לסיום הסטייל שלך":


עמוד חמישי ושישי עוסקים בעיקר בתחפושות:


ונמשיך לעמוד הבא, חידוש פינת האיפור!! וכמובן, עבודת החודש הפעם היא צלם (:

כשתעברו כמה עמודים אחר כך, יגיע הקטלוג האמיתי. כל הפריטים, מכל התקופות, מכל הסוגים בכל צבע שאי פעם רציתם- כל הפריטים הנדירים והישנים חזרו ובגדול!! אני ממש שמחה בשביל פינגווינים חדשים שיוכלו לקבל פריטים שווים 0: אז אלו כל העמודים:








קטלוג מדהים! איזה כיף!!! 
אני מקווה שאתם מרוצים, ושאם יש פריט שתמיד רציתם וראיתם אצל אחרים, סוף סוף תוכלו לקבל אותו! ואני מודה שלי היה פה כמעט הכל כבר עוד מלפני 7 שנים D:

מה אתם אומרים על הקטלוג?
הגיבו את דעתכם!

3 תגובות:

  1. גם לי היה כמעט הכל :)
    אך האחים שלי שהם ממברים חדשים מאוד שמחו!

    השבמחק
  2. למי שאין, תקנו את ברווז הגומי, תלכו חוף הגלישה, תיכנסו למים ותרקדו בשביל הבול!

    השבמחק
  3. אני כל כך שמח שהחזירו את הפריטים האלה! אני ישן ויש לי חלק (ביינוני) מהם, אבל מה שאהבתי ולא יצא לי לקנות פעם קניתי :)

    השבמחק