האיגלו החדש שלי!

|
היי חברים!
כמו שאתם כבר יודעים, מידי פעם כשאני מעצבת איגלו ויוצא משהו יפה אני כמובן עושה עליו פוסט (: 
אז האיגלו הפעם הוא... מסעדה בסגנון טרופי!
נכון שבעבר עשיתי כבר מסעדה של סגנון יותר חורפי, והפעם בחרתי לעשות מסעדה בסגנון יותר קיצי וטרופי D: האיגלו כולל כמובן פינות ישיבה בחוץ ובפנים, בר שהוא גם סוג של פינת ישיבה, ים וחול, ומטבח לבישול עם נוף מהמם! 

זה איגלו שקניתי המון והשקעתי בשבילו הרבה! הנה תמונות מקרוב...
המטבח-

פינת הישיבה והים מבחוץ-

ופינות הישיבה משני הצדדים שבפנים-

רוצים שהאיגלו שלכם יופיע בבלוג?
כל מה שתצטרכו לעשות זה לצלם את האיגלו שלכם ולשלוח לי למייל mm.mogobe@gmail.comחובה להוסיף את שם הפינגווין שלכם. אם ברצונכם להוסיף קצת פרטים על האיגלו, אשמח מאוד! לפרטים נוספים פנו בתגובות או במייל.

אז זה האיגלו העדכני שלי! אם תכנסו אל האיגלו שלי כנראה שזה האיגלו שתראו לעת עתה (:
מקווה שאהבתם!

מה דעתכם על האיגלו?
הגיבו את דעתכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: