טיפ 2#- דרכים מהירות לחסוך כסף!

|
שלום לכם!
באיחור קטן של יום, אבל הנה אני ממשיכה בסדרת הטיפים שלי (: למי שלא יודע, אני מפרסמת כל מספר ימים טיפ חדש שיעזור לכם בקלאב פינגווין. אני אפרסם כ-4 או 5 טיפים. אז בטיפ הראשון המלצתי על דברים חשובים שיעזרו לכם להיראות טוב בקלאב פינגווין. הטיפ הבא יהיה על 10 הצעות למה לעשות כשמשעמם בק"פ. בטיפ הזה אמליץ לכם על דבר מאוד משמעותי שעולה בדיונים על ק"פ, והוא כיצד להרוויח כסף בדרכים מהירות D:
אז כהתחלה, אני ממליצה מאוד לא לבזבז יותר מידי כסף. לפני שאסביר כיצד באמת לחסוך כסף ולהשיג אותו בכלל, הנה שני דברים משמעותיים שלא כדאי לעשות:
-לא לקנות מה שלא צריך: זאת אומרת, לקנות רק פריט שבאמת תצטרכו, ולא לעבור על כל הקטלוג ולקנות את כולו.
-לא להשקיע בטיפוח לפאפל: הכוונה היא לא לתת לפאפל לגווע ברעב ולהזניח אותו, אלה לא לקנות לו יותר מידי אוכל, שבאותה המידה ניתן להשיג אותו בחינם במלון הפאפלים. בנוסף אוכל לפאפל מקבלים גם באוצרותיו. (סעיף זה מומלץ בעיקר לבעלי 5 פאפלים ומעלה).
ועכשיו, כמה הצעות לדרכים מהירות להשגת כסף:

1. אוצרות: זו השיטה הפשוטה והנוחה ביותר להשיג כסף. כל שצריך לעשות הוא ללכת עם הפאפל שלכם לכל מקום שאתם הולכים אליו בקלאב פינגווין. אם אין לכם את סימן זכוכית המגדלת אל תנסו לחפש אוצר בכל קלאב פינגווין, כי הסיכוי שתמצאו מאוד קטן. נסו למצוא אותו בספונטניות תוך כדי הליכה, או שאתם סתם עומדים. ניתן גם ללחוץ בסרגל על כפתור הפאפל ולאחר מכן על שק הזהב (חכו כמה דקות עד שתוכלו ללחוץ עליו שנית). לעיתים הפאפל ימצא פריטים ולעיתים כסף. סכום הכסף הגבוה ביותר שניתן להשיג הוא 200 מטבעות.

2. משחק הצלת הפאפלים: יש כאלה שיסכימו אותי, ויש שלא, אבל אם יש משחק מומלץ שמשיג הרבה כסף, זה הצלת הפאפלים (Puffle Rescue). אני אישית מעדיפה לשחק בפאפל הורוד, אבל כל אחד והבחירה שלו. אז כדי להרוויח כסף מהמשחק אני מציעה להגיע עד שלב 8-9 כשהשגתם כל שק זהב שיכולתם במשחק ולאחר מכן להיפסל לבד ולא ללחוץ איקס כי סכום הכסף יקטן!

3. משחקי בונוס X2: אמנם רובכם לא ידעו את זה, אבל כאשר תשיגו את כל הבולים במשחק כלשהו, בפעם הבאה שתשחקו בו תשיגו פי 2 כסף ממה שהייתם אמורים להרוויח ממצב רגיל. משחקים שקל להרוויח בהם את כל הבולים הם משחק הדיג שבבית העץ (Ice Fishing) ומשחק הפאפל במערת הקרח שבחנות הפאפלים (Pufflescape)

4. משחק רכבת המכרות: המון אנשים תמיד מכריזים על המשחק הזה כדרך המהירה ביותר להשיג כסף. השאלה היא אם אתה טוב במשחק או לא.. צריך הרבה סבלנות כדי להיות טובים בו. ואני אישית לא כל כך מתחברת אליו כיוון שהוא מאוד קצר, ואני מעדיפה משחקים אחרים. 

אבל זו דרך די מהירה להשיג כסף.

אז זהו! מקווה שעזרתי לכם! ותזכרו שאם יש משחק שאתם אוהבים ואתם טובים בו, תרוויחו ממנו וגם תהנו!

מה אתם אומרים על הטיפ?
הגיבו את דעתכם!

4 תגובות:

  1. יש לכם 2 טעויות ששמתי לב אליהן: הראשונה- בהתחלה כתבתם שהטיפ הבא הוא על "עיצוד האיגלו" (מצוטט מתחילת העמוד הזה)
    ואני די בטוח שאין מילה כזאת "עיצוד" וכוונתכם הייתה לכתוב "עיצוב" אבל כתבתם בטעות ד' במקום ב' . הטעות השנייה- כתבתם שסכום הכסף הגבוה ביותר שאפשר להשיג בטיול עם פאפל הוא 200 אפילו שהפאפל-ארנב שלי השיג לי 275 מטבעות כשטיילתי איתו.

    השבמחק
    תשובות
    1. להגיד לך את האמת, אני פחות אוהבת שאנשים מתעסקים בתפל ולא בעיקר. הבנתי שהכוונה היתה לתקן אותי אבל אני לא חושבת שזה דורש את מה שאתה אמרת כי זו בסך הכל טעות בהקלדה שיכולה לקרות לכל אחד /: ובקשר לדבר השני, לפי מה שאני יודעת ולפי עוד מקורות אחרים הסכום המקסימלי הוא 200 אז כנראה שהיה לך באג או משהו... העיקר שהרווחת P;

      מחק
  2. אני אישית מעדיף את הקארד ג'יטסו שלג כדי להרוויח כסף.

    השבמחק
  3. הטיפים מעולים! :) גם את הכי אוהבת לשחק בהצלת פאפלים בשביל להשיג כסף :)

    השבמחק