תעלומה חדשה בעליית הגג

|
שלום לכם!
גם אתם שמתם לב להמון דברים מוזרים בעליית הגג שבבית העץ המשופץ? זה הפוסט על כל הדברים החשודים שקורים מתחת לאף שלנו...
תחילה, בעיתון החדש והמעודכן פורסמה כתבה בלעדית במקום האירועים העתידיים על מה שהולך בעליית הגג, ותרגמתי אותה:
בכתבה בעצם מסופר על כל הדברים שאפילו הכתבים הבחירים ביותר לא מבינים מעין הם הגיעו ולמה. ועכשיו פירוט על הכל:

קודם כל, אם תסתכלו היטב בצד ימין, תוכלו לראות את זה:


קצת קשה להבחין ולכן הקפתי לכם את האבמ"ים שיש שם. בתמונה הימנית ניתן לראות את האי טובע ובשמיים אב"ם. האם יש קשר בין הדברים?
בלוח המודעות שליד התמונה ניתן לראות עוד אב"ם אחד ולא ידוע היכן הוא צולם. לידו ניתן לראות מפלצת דרקון שכנראה ממסיבת ימי הביניים, ומתחתיהם מפלצת כחולה, שלפי דעתי היא מפלצת הקרח שבאה כמעט כל שנה בחג המולד. 

נעבור לאיזור הבא, עוד לוח מודעות:



בלוח המודעות השני ניתן להבחין בנוף לא ידוע. לדעתי הגוש הצהוב הזה שיש בנוף אולי יכול להיות.. פאפל?
לידו תוכלו להבחין בדיונון הכחול מהמשחק "puffle rescue" שבזכותו ניתן לקבל את המפתח לחדר המים. למה הוא שם?
מאחוריהם ניתן להבחין בתמונה של נינג'ה בחליפה שחורה. האם יש קשר בין שלושת הדברים הללו?

נעבור לעוד איזור, האיזור של החלון:


כאן יש המוני פריטים. רובם בכלל לא מיוחדים אבל בכל זאת נפרט על כולם. מצד שמאל למטה ישנו כתר עם ציור של דרקון שכנראה קשור למסיבת ימי הביניים. לידו יש גלובוס, שכנראה סתם חפץ רגיל שנמצא שם. מאחורי הגלובוס יש יהלום אדום גדול שזכור לי מהצגת הרובי והרובי. לידו היהלום יש בובת דינוזאור שכנראה קשורה למסיבה הפריהיסטורית. לידו יש ערימת ספרים ופנס שלא חשודים במיוחד. לידם נמצאת ביצת פאפל פריהיסטוריתף ולידו פסל של פינגווין מאבן. ליד הפסל של הפינגווין יש טביעת רגל ענקית ולא ידוע של מה הטביעה. מעליהם ניתן למצוא שיקויים וספר שיקויים ממסיבת ימי הבינים וקסדת אופנוע, ברווז גומי, ושן של פיל שלא מהווים נושא לחקירה. 
מה הקשר בין כל אלה? למה הם שם?

נעבור לאיזור הבא, השולחן הפינתי:




קודם כל, אם תבחינו במפה לא ברור מהי נקודת ההתחלה שלה ומה סופה. ובכלל- מה האיזור הגיאוגרפי אותו היא מראה? האם זה האי שלנו? זו יכולה להיות תיאוריה אחת. אבל תיאוריה אחרת יכולה להגיד שהתפוח והספר מסתירים משהו מתחתיהם. למה הם שם?

ולסיום, גישה למימד הקופסאות חזרה:


למה היא חזרה? אין ביכולתי לדעת. אבל אפשר לשער שאולי האירוע של שבוע השטויות של אפריל חוזר! אם נכנסים למימד, הכל סגור. אבל האם זה עומד להפתח בקרוב?


זה הכל חברים. ציפיתם לתשובות, אבל יש רק שאלות. אף אחד לא יודע עוד מה הדברים האלה עושים בעליית הגג, למה, והאם יש קשר בין כל הדברים? נקווה לדעת בקרוב.

מה אתם חושבים?
הגיבו את דעתכם!

2 תגובות: