13 פאפלים לאימוץ בחינם!

|
שלום לכל הפינגווינים!
נהנים במסיבה? כי אני מאוד!
ראשית, כמו ששמתם לב, הבלוג השתנה לכבוד החג ועוצב חגיגית בשבילו (:
שנית, רציתי להגיד תודה רבה רבה על 45,000 שעולים במהירות עצומה! רק היום היו לנו 45,300 ועוד מעט הם כבר ב-45,500!
אני מאוד שמחה שאתם מתעדכנים אצלנו D:

טוב נתחיל!
אז זוכרים את תעלומת הפאפלים? מסתבר שגם אפשר לקנות אותם!
- קודם כל, בחרו מתוך ארבעתם את ה"תבנית" לפאפל שתרצו (התבנית היא צורתו ולא צבעו).
אז נלך על דוגמת פאפל השועל הירוק.
כאשר תלחצו עליו, יופיע לכם המסך הבא:


- במסך הזה תצטרכו לבחור את הצבע של הפאפל אותו תרצו לאמץ D:
אני בחרתי בפאפל הכתום. לאחר שתבחרו יופיע לכם המסך הבא:


- כאן תבחרו את שמו של הפאפל. אני בחרתי לקרוא לשלי סם D: אם אתם רוצים המלצות לשמות של פאפלים חמודים, תמשיכו לקרוא!
אז הנה כמה פאפלים שאני בחרתי והתאמתי גם את שמותיהם:

1. פורסט: פאפל אייל סגול! (בעברית פורסט זה יער)



2. צ'יבר: ארנב לבן! שם מתוק מאוד לארנבים (:


ולסיום, תמונה שלי עם צ'יבר D:



כמה הערות:
1. ניתן לבחור את ארבעת הצבעים מכל הפאפלים פרט לפאפל החדקרן שהוא "מיוחד" D:
2. אם אתם מתכוונים להשיג מזה את בול "אימוץ 16 הפאפלים", זה רעיון מעולה!
מומלץ במויוחד D: אני כבר השגתי!
3. מיותר להגיד שאימוץ כל הפאפלים האלה הוא למנויים בלבד \:

כבר קניתם פאפלים? אם כן כמה?
הגיבו את דעתכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: