פגשתי את רוקי ו-heppy77!

|
ביום שני, ה-22.9.14, בשעה חמש בשעון רגיל (ישראל),
פגשתי את רוקי!
בשרת הרוסי: Аврора
בשעה: 16:00 (שעון רוסייה)

הכרטיסייה של רוקי, והתמונה שלו ברשימת החברים -



 הרקע שלו - 


מהלך המפגש 
אז תחילה, נפגשנו איתו בכניסה לבית הספר, כל אחד הציע לו חברות, לקח את הרקע שלו, והתחלנו ללכת (: בגלל שזה בין המפגשים היחידים שיכולתי ללכת אליהם, אז לא הייתה לי ברירה אלה ללכת למפגש ברוסית, ולא, לא ממש הבנתי מה הוא אמר חחחח (:
נכנסנו לבית הספר, התיישבנו בקפיטריה, בכיתת הלימוד, ובחדר האומנות-


בחלק מהתמונות תפסתי אותו ממש מהר לפני שכולם עלו עליו, ובחלק לא. אני מקווה שזה לא מפריע כל כך (:
אחר כך, הלכנו למגרש הכדורגל, והוא שיחק איתנו משחק! היה ממש כייף, וכמובן שהקבוצה של רוקי נצחה. אחרי המשחק התיישבנו על הספסל ולפי אופן השיחה הוא סיפר קצת בדיחות (:


לאחר מכן, אני חושבת שהוא הלך כל- כך מהר, שהרבה מהפינגווינים לא הספיקו לראות לאן הוא הולך, אז הוא הגיע לפצרייה, והיו לידי עשרה פינגווינים בקושי. אז לקחתי הזדמנות לצלם תמונה איתו לבד!


הוא ראה שלא כולם הספיקו ללכת לפיצרייה, אז הוא ייצא משם באטיות אל הקניון.
שם היינו המון זמן, ירדנו ועלינו במדגות הנעות בלי הפסקה, הסתובבנו בחנות הבגדים, ולבסוף התיישבנו במסעדה. 


פתאום.. אני קולטת שרוקי מדבר עם משהו... משהו שממש מוכר לי... לחצתי עליו.. ותראו את מי מצאתי!


heppy77!! כמה ששמחתי!!! הכתבת הכי מפורסמת בבלוג של קלאב פינגווין! כמובן שהצעתי לה חברות, וצלמתי אותה (:
בסך הכל היה מפגש באורך כחצי שעה של כייף והנאה!
רוקי באמת מצחיק ונחמד!
מקווה בשבילכם שתפגשו את רוקי גם אתם!

מה אתם אומרים על רוקי?
פגשתם אותו כבר?
הגיבו את דעתכם כאן!

תגובה 1:

  1. מי שפגשת "Heppy77" זה לא האמיתי, הכינוי שלה הוא "Happy77" עם A

    השבמחק