האיגלו שלי!

|
היי! החלטתי לעשות מדי מסיבה איגלו מושקע מאוד, ולפרסם אותו כאן בבלוג!
אז הפעם, המסיבה עוסקת בנושא חזרה לבית הספר, ולכן עשיתי איגלו שמזכיר אוניברסיטה.

באוניברסיטה יש שני חדרי סלון מנוחה, מזנון, מסדרון ללוקרים, כיתת לימוד ומגרש כדורגל עם עוד מתקני ספורט! 
רוב הרהיטים שבבית שלי הם לא רהיטים עדכניים במיוחד, מה שמאפיין אותו כמיוחד! 
מי ששם לב לפינגווינית שלי בתמונה, שמתי משקפיים, כי לדעתי זה ממש יפה ומראה
לוק אמריקאי כזה (:
כל מי שרוצה, יכול לחפש אותי ברשימת החברים, או בשרת bilzzard בדרך כלל (:
שם הפינגווינית שלי הוא sasi45
תוכלו להכנס לבית שלי תמיד (:

רוצים שהאיגלו שלכם יופיע בבלוג? שלחו לי תמונה של האיגלו שלכם (צילום מסך דרך כפתור print screen במקלדת) למייל- mm.mogobe@gmail.com , והוא יפורסם בהקדם!

מה אתם אומרים על הבית שלי?
יש לכם הצעות או שיפורים?
אהבתם את הסגנון שלו?
הגיבו את דעתכם כאן!

2 תגובות: