קטלוג רהיטים חדש !

|
היי !
קלאב פינגווין הוציאו קטלוג חדש של רהיטים בסגנון המסיבה הפריהיסטורית !
ק"פ עשו שינוי קטן שקטלוג הרהיטים יכלול את קטלוג האיגלואים בתוכו :)
ובגלל זה אין יותר קטלוג איגלואים :)
יש בקטלוג המון עמודים, ונסתרים אני יראה בסוף :) ביחד עם האיגלו שלי :)
העמוד הראשון שבו-


וכל השאר :) -


שימו לב שאתר חפירות הזה יהיה פעיל מתחילת המסיבה, כנראה יהיה אפשר לאמץ שם דינוזאור :)






והנסתרים -
1. בראש השלד שבתמונה


2. בגזע העץ הקטן


הקטלוג ממש מוצא חן בעיני, באיגלו שלי הוספתי לריהוט המון צמחייה שתאפיין את סגנון המסיבה :)
הנה האיגלו שלי -


(לחצו על התמונה להתקרבות)
מה אתם אומרים על האיגלו ? הגיבו כאן !

רוצים גם אתם לשתף אותנו באיגלו שלכם ?
צלמו את האיגלו שלכם דרך הכפתור במקלדת Print Screen , הכינו לנו מייל עם שם הפינגווין שלכם , עם התמונה (פשוט תדביקו אותה) ותיאור ממש קצר על האיגלו . שלחו את כל זה למייל mm.mogobe@gmail.com אני אעצב את התמונה ואפרסם פוסט עם האיגלו שלכם !!

מצטערת שלא ייצא לאלה ששלחו פעם שעברה :( הפעם אני מבטיחה שאעבוד על זה :)

ניתקלתם בבעיות ? הגיבו כאן !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: