פרק שני- המסע אל מרינה!

|
שלום לכולם!
כמו שרובכם ציפיתם, והייתם כלכך במתח.. הפרק השני כאן בשבילכם !
קריאה נעימה :) -

פרק 2-
כולם צרחו והשתוללו מרוב פחד! הם חשבו שמשהו נכנס ופרץ אל הבית!
שקד פחדה כל כך ושאלה את עצמה- "איך? מה? מה קרה?! מה יכול להיות שמהו פרץ? זה לא הגיוני נעלתי הכל לאחר שכולם הגיעו!" כולם נבהלו מאוד, כל הבית היה מורעש מילדים מפוחדים.
לפתע חשב מייקל, אולי זה סתם תקלה במרתף, יש לי רעיון! :
"כולם! להירגע! לא קרה כלום! אף אחד לא נפצע או נפגע! הקשיבו לי!"
כולם שתקו. מייקל המשיך לדבר: "עלה לי רעיון! אולי פשוט קפץ הפקק של החשמל, הנמצא במרתף האיגלו! אני צריך את שקד ועוד שני מתנדבים לרדת איתי למרתף ולבדוק את הבעיה! מי מוכן?"
איתי ובר קפצו: "אני יכולה!" "גם אני".
"בסדר, בואו איתנו, כל השאר הישארו כאן! ובדקו אם משהו קורה!" ענה מייקל.
ארבעת הפינגווינים ירדו אל המרתף. מייקל פתח את ארון החשמל וראה שהכל בסדר:
"מוזר ביותר, כל הפקקים מורמים, והכל נורמאלי לגמרי! ולא ייתכן שיש הפסקת חשמל, כי לשכנים יש אור באיגלו!" . "טוב, נדמה לי שכדאי שנחקור את הבית, אולי נמצא סימנים..." הציע בר. שקד עלתה למעלה והודיעה לכולם לחקור את הבית, בזמן שארבעת הפינגווינים המתנדבים יחפשו במרתף. היא ירדה חזרה, וכולם התחילו לחפש דברים חשודים.
"היי תראו!" אמר מייקל "יש כאן ספר מכוסה אבק!". "אוי נו זה סתם ספר! בטח כשאמא סדרה כאן לפני כמה שבועות היא שכחה ספר" ענתה שקד. "אבל... זה לא סתם ספר, מעולם לא ראיתי אותו בבית..." ענה מייקל. בר התקרבה אליו ולקחה את הספר מידו, והעיפה את האבק: "מייקל יש לכם ספר בשם 'פרק הזמן האבוד?' נראלי...". מייקל התקרב יותר לבר ותוך כדי גם הרגיש תחושה מוזרה... הוא פתח את הספר "את רוב הספרים בבית ראיתי, ולא ממש אותו...". הוא דיפדף בספר, ופתאום ראה בעמוד האחרון
דף מוזר... הוא לקח אותו וקרא אותו לארבעתם: "חברים... יש כאן מכתב: עזרו לי! עזרו לי! אני מרינה! בואו אלי!" כולם שתקו. מייקל המשיך: "תראו חברה.. יש כאן חור בעמוד עם טבעת כסף!"

אמשיך כשיהיו 26 קוראים 

מקווה שאתם נהנים מהסיפור :) ואם אתם רוצים שאמשיך... אז הרשמו לאתר! :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: