אנונימי- תפסיק!

|
שלום לכולם!
מידי יום, אנו, צוות הבלוג, נכנסים לבלוג כדי לצפות בתגובות החדשות, הכניסות החדשות ועוד.....

אך שיש מישהו שכותב תגובות בתור אנונימי כבר לפחות חודש.
בתגובותיו, הוא כותב קללות לא נעימות בכלל שמי שלא יודע למה אני מתכוונת, לא צריך לדעת.....
בנוסף לכך, הוא ממלא את הבלוג שלי בתגובות, לדוגמא קחו פוסט, הסתכלו עליו ושימו לב כמה הוא מלא בתגובות אנונימיות!
אתם בטח שואלים את עצמכם איך אני יודעת שזה אותו האיש?
הוא מפרסם מיליון תגובות באותה שעה! זאת הוכחה!

אני מבקשת,
מר אנונימי, שתפסיק עם זה עכשיו! אל תכתוב כאן תגובות יותר לעולם! 
בבקשה, מי שיודע על אנונימי זה, שידאג שהוא ידע על פוסט זה.

ואם גם אתה קורא את זה, אנונימי, אבקש שתכתוב לי כאן למה עשית את זה!
כי אם אתקל בעוד תגובה אנונימית אחת, זה ייגמר באי האפשרות להגיב כאנונימי.

בתודה,
              צוות הבלוג!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בתגובתכם, שמרו על שפה נקייה.
המשך גלישה נעימה! D: